Dominator-Rocks
Guest
För er som har glömt eller är rädda för att glömma och ta den skivbrosmlåset, har hört och läst om flera personer som har lyckats förstöra sina skivor och tom klotat pga av att dom har glömt att ta bort låset.
Eftersom jag kan vara lite stressad ibland (tankspridd) så kom jag på den ultimata lösningen idag.
Fixade en laminerad liten skylt som jag placerat vid tändlingslåset, se bild!
Vad tycker ni Good or Anus ?
Edit: Glömde en vicktig funktion med denna lilla skylt, om någon klåfingrig rackare (tjyv) med mindre kunskaper/verktyg skulle få för sig att knycka min Mc så kanske man slipper både söndertrassat tändninglås och förstörd skiva när han inser att det är bökigagare en att bara köra skruvmejseln i tändningen.
Eftersom jag kan vara lite stressad ibland (tankspridd) så kom jag på den ultimata lösningen idag.
Fixade en laminerad liten skylt som jag placerat vid tändlingslåset, se bild!
Vad tycker ni Good or Anus ?
Edit: Glömde en vicktig funktion med denna lilla skylt, om någon klåfingrig rackare (tjyv) med mindre kunskaper/verktyg skulle få för sig att knycka min Mc så kanske man slipper både söndertrassat tändninglås och förstörd skiva när han inser att det är bökigagare en att bara köra skruvmejseln i tändningen.
Last edited: