Glömt sin sändare Falken ?

• Thread starter Thread starter MC Doktorn
  • Start date Start date
vilken tur!! jag hade inte ens tänkt på det tills du la upp tråden! suck....

den var på rödlyset va? :)

Är du i Eskilstuna på Lördag?

Varför är det ett NEC-team som saknar den?

Jag saknar iaf exakt en sådan där... om du öppnar den och kikar på vilken typ av batterier det är så bör det vara Maxell Alkaline Guld och Blå.

Hur den kom till dig vet jag inte.

Varför är det ett NEC-team som saknar den?

Jag saknar iaf exakt en sådan där... om du öppnar den och kikar på vilken typ av batterier det är så bör det vara Maxell Alkaline Guld och Blå.

Hur den kom till dig vet jag inte.

Oh seriöst alltså detta är en vanlig sändare och fler kan ha glömt den denna var av typ externt batteri vad jag kan minnas ska kolla batterierna imorrn.

Jag fick den i min hand på söndagen för att någon hade glömt den på lördagen och denne visste vem jag är ringde till den som hade samma box på söndagen.
Den personen har inte hört av sig så därför denna tråd.

Vad jag vet!

Tydligen bodde han i kristinehamn och Heter Jonas och körde NEC på Lördagen och han visste vem jag va så mkt vet jag.
Nu vet jag vem han är men inte hur jag får tag på honom.

Last edited:
Jasså, ja det kan ju vara fler som glömt sin sändare.

Så om det är hans så efterlyser jag min egen som lämnades kvar på rödljuset i depån (slutet på räcket). Om någon hittar denne, vore det hyvens om den kan återlämnas på något sätt :)

Ingen som känner vid sin sändare?

Det fanns inga batterier

Va ska jag göra med den, är den rent utav Johnnys?

Fanns det inga batteriet så har jag inget annat signalement att ge. Den är splirrans ny iaf. :tungan

Jag har kontaktat Falkenbergs Motorklubb och de har inte hittat någon ytterligare sändare.

Fallet med den försvunna sändaren är numera löst

tydligen stod hans nr skrivet på den:gnissla

Mvh Kommissarie Clouseau

Back