Glöm inte: Alla hjärtans dag 14/2

Hittills på alla hjärtans har jag fått 1 stycke Kawasakitröja, (när jag hade ER5:an) och 1 minimotodag.

Tror inte de blir nån present iår. Herrn är inte mkt för det.

Annars e väl bio och sånt lite småtrevligt? Inget man gör varje dag precis.

Gabor skrev:
sluta klaga, du blir bara mer o mer patetisk.. vilken brud vill ha en pessimist ?

Nu är det meningen att jag ska skriva ett långt och välskrivet inlägg om ironi i alla dess former, och om du har någonting emot mig, ta det via PM istället.
Men det orkar jag inte.

Använd ignorefunktionen istället, din bittra jävel.

Jonathan skrev:
Nu är det meningen att jag ska skriva ett långt och välskrivet inlägg om ironi i alla dess former, och om du har någonting emot mig, ta det via PM istället.
Men det orkar jag inte.

Använd ignorefunktionen istället, din bittra jävel.
Verkar som att jag glömt både :rofl :yoparty :rolleyes: ...sorry
:D Meningen var att du inte skulle självömka, ta dig nu upp för stegen, var positiv istället, :pannkyss , det finns massor med :tuttar som bara väntar på en toppen kille som du, :tummenupp kom nu till uppslaa på AW, kolla uppsalatråden, eller har du mycket att göra på onsd ?? :)

Gabor skrev:
Verkar som att jag glömt både :rofl :yoparty :rolleyes: ...sorry
:D Meningen var att du inte skulle självömka, ta dig nu upp för stegen, var positiv istället, :pannkyss , det finns massor med :tuttar som bara väntar på en toppen kille som du, :tummenupp kom nu till uppslaa på AW, kolla uppsalatråden, eller har du mycket att göra på onsd ?? :)

Scheisse, trodde du faktiskt menade allvar. Sorry. :rodnar
Svårt att vara positiv i dessa tider, men jag skall ge det ett försök!

Inte sett nåt där, glider in o kikar lite. :)

Jag jobbar på dagis och gjorde ett allahjärtans-kort med ihopknöcklat papper på ett utklippt hjärta till flickvännen!

Jajjemen

Jonathan skrev:
Scheisse, trodde du faktiskt menade allvar. Sorry. :rodnar
Svårt att vara positiv i dessa tider, men jag skall ge det ett försök!

Inte sett nåt där, glider in o kikar lite. :)

Du har bara lite otur och fel tajming....Kom i fas nu, ut på byn, första puman du möter önskar du en trevlig alla hjärtans kväll, vem vet, du kan ha tur med en gång. :tummenupp

Gabor skrev:
Du har bara lite otur och fel tajming....Kom i fas nu, ut på byn, första puman du möter önskar du en trevlig alla hjärtans kväll, vem vet, du kan ha tur med en gång. :tummenupp

Du har inte varit i tierp va ? :hihi

Nää, snart är det sommar och tills dess gör jag ingen ansträngning att skaffa mig en puma. Ska nog försöka med A begränsad istället samt bygga motor :)

Vilken tråd var det du syftade på tidigare ?

Jonathan skrev:
Du har inte varit i tierp va ? :hihi

Nää, snart är det sommar och tills dess gör jag ingen ansträngning att skaffa mig en puma. Ska nog försöka med A begränsad istället

Tierp ska vi provsupa till sommarn :fyllisar

Såja, nu är du på rätt spår. Skit i kexen ett tag nu och fokusera på ett hojkort istället :tummenupp

Kapten Blåskägg skrev:
Tierp ska vi provsupa till sommarn :fyllisar

Såja, nu är du på rätt spår. Skit i kexen ett tag nu och fokusera på ett hojkort istället :tummenupp

Ja, ta med dig mycket bara så du slipper komma ihåg/se omgivningen :hihi

Ja fan, shiit i dom!

Blir du inte lite sugen på att tryckladda din gammel efter att du läst Heliacs tråd på turbodelen om sin gsx 1400 :D ?

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D