Glöm inte: Alla hjärtans dag 14/2

Kia skrev:
Då får du nog va bra jäkla duktig om du ska övertyga en brud om att fira alla hjärtans dag en hel dag försent...

Men vad spelar DET för roll, man har väl ett hjärta varje dag. Det är kommersiellt blaj att lura på folk att köpa en massa jävla chokladaskar o larv bara för att det råkar stå Valentin i almanackan.

Eller så är det jag som är en obotlig ICKE romantiker. :rolleyes:

Starstriker skrev:
Ok, vad har ni för presenttips?
Tycker rosor och middag är lite uttjatat.

Jag funderar på att köpa henne en rejäl polygrip!

Beror ju på vad personen gillar och hur mycket det får kosta. Här är några tips, varav några passar att ge bort till både killar och tjejer. Tycker inte att alla hjärtansdag presenter behöver vara så annorlunda mot andra typer av presenter.

*Smaksatta kaffebönor och en kvarn att mala dem i.
*Inbjudan till snöbollskrig, pulkaåkning eller något annat barnsligt kul i snön, följt av varm dusch, fotmassage och irish coffe. :banana
*Köp en byggsats med dioder på typ clas O och bygg ihop ett blinkande hjärta.
*Ta med henne till stan och låt henne välja ett par nya stövlar.
*En ny fin verktygslåda med motivlack.
*Boka tid för manikyr eller liknande.
*Modellbyggsats av favorit hojen/bilen.

Tja, det var bara några! Varför ska det vara så krångligt bara för att det är alla hjärtansdag?

Gabor skrev:
:) Alla hjärtans dag, ja den ska firas....jobb kväll.... :huvet :mad: .
Kan man ta igen en sådan dagen efter ??

Klart man kan! Ge presenter eller göra fina saker för den man tycker om ska inte behöva begränsas till en viss dag! Jag blir mycket hellre uppvaktad när jag inte anar det, än på en dag som någon bestämt att man ska uppvakta varandra på! Dessutom, om hon förväntar sig en uppvaktning för att ni brukar göra så, blir det extra roligt om du låtsas som ingenting och så överraskar du henne en eller två dagar senare. Men, det är ju vad jag tycker..och jag hänger inte upp mig på vare sig alla hjärtansdag eller liknande dagar. Det är ju som sagt inte alltid man kan uppvakta, av olika skäl, vilken dag det nu än är.

Nursey skrev:
Det är ju bara en dag som alla andra..vet hon att hon är älskad så spelar det nog ingen roll om det "firas" tre veckor efteråt. Dumt att hänga upp sig och sin lycka på ett datum sådär. Fira det varje dag istället.. :tuttar

Tackar, de orden värmer, :pannkyss

Nursey skrev:
Det är ju bara en dag som alla andra..vet hon att hon är älskad så spelar det nog ingen roll om det "firas" tre veckor efteråt. Dumt att hänga upp sig och sin lycka på ett datum sådär. Fira det varje dag istället.. :tuttar

Precis, men det är en utmärkt flirtdag. :)

Jag låter frugan slippa att både laga mat OCH diska den 14:e. Jag kommer fixa allt genom att beställa hem en pizza. Kom inte sen & säg att jag inte är romantisk. :slicka

Gabor skrev:
Du menar en sådan här säkert... :tummenupp

Är det något som skulle kunna rasera mitt förhållande så är det om vi började ge verktyg till varandra, det tror jag på fullaste allvar.

Gabor skrev:
Tackar, de orden värmer, :pannkyss

Jaa du ser, många som stöttade ditt förslag ändå.. *ler* ;) Bara att välja och vraka nu då?? *skrattar* :tungan
Hoppas du får en jättefin alla hjärtans dag, när du nu väljer att fira den... :tummenupp

Markus skrev:
Är det något som skulle kunna rasera mitt förhållande så är det om vi började ge verktyg till varandra, det tror jag på fullaste allvar.

Flest å mest prylar kvar när man dör vinner, :tummenupp
Men det är jävligt häftig toolbox, en traktor för att dra den tillkommer.

Välfyllt garage är INTE bra för ett förhållande.Håller helt med.

Denna dag är bara ett jävla stort jävla jippo som ska få oss att handla massa jävla choklad & gosedjur!
TVI! :huvet

Jag älskar min tjej lika mycket varje dag! :tummenupp

Kia skrev:
Jaa du ser, många som stöttade ditt förslag ändå.. *ler* ;) Bara att välja och vraka nu då?? *skrattar* :tungan
Hoppas du får en jättefin alla hjärtans dag, när du nu väljer att fira den... :tummenupp

Jag väljer inte själv, det är hon som väljer mig. :) och jag väljer henne, :tungan

Jag bryr mig inte om såna där "speciella" dagar. Blommor och små presenter till den jag tycker om kan jag köpa vilken dag som helst. Det e roligare att ge presenter/blommor helt spontant en helt vanlig dag...

// Lena

Lilla_Tingeling skrev:
Jag bryr mig inte om såna där "speciella" dagar. Blommor och små presenter till den jag tycker om kan jag köpa vilken dag som helst. Det e roligare att ge presenter/blommor helt spontant en helt vanlig dag...

// Lena

Jag kommer nog inte heller få några presenter så vi är två.

Gabor skrev:
Jag väljer inte själv, det är hon som väljer mig. :) och jag väljer henne, :tungan

Låter som att du är rätt säker på din tjej... så varför då frågan om det är okej att fira en dag senare... Du verkar ju veta var du har henne och att det är okej med henne att göra det?? Eller har jag förstått det hela fel? :va

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D