Robz
Guest
""
BEKRÄFTAR BOKNING
Du är nu bokad.
""

BEKRÄFTAR BOKNING
Du är nu bokad.
""

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Robz skrev:2214284""
BEKRÄFTAR BOKNING
Du är nu bokad.
""
![]()
![]()
ja der er godt nok run på derres hjemmeside mandag morgen kl 6, men jeg fik da pladsRobz skrev:2214284""
BEKRÄFTAR BOKNING
Du är nu bokad.
""
![]()
![]()
*röker min garre och får ner pulsen*Robz skrev:2214284""
BEKRÄFTAR BOKNING
Du är nu bokad.
""
![]()
![]()
Grin Olle.... vad ska du göra nästa år då?Zmurfen skrev:2214350Medlemsskap i sydskanes säljes efter den 16/6.
PM vid intresse...
Köra bana utan att behöva gå upp kl 05.30.Maverick_ou812 skrev:2214355Grin Olle.... vad ska du göra nästa år då?
Det räcker att man går upp 05:55... Dessutom kanske det ändras till nästa år, vem vet?Zmurfen skrev:2214378Köra bana utan att behöva gå upp kl 05.30.
Maverick_ou812 skrev:2214398Det räcker att man går upp 05:55... Dessutom kanske det ändras till nästa år, vem vet?
Von Vettet skrev:2214551boka???![]()
Nä sovmorgon....tror jag ska vara instruktör![]()
nä.jag gillar att vara obstinat.........Swappe skrev:2214591Sluta jiddra o pröjsa dina tröjjor![]()
![]()
Zmurfen skrev:2214378Köra bana utan att behöva gå upp kl 05.30.
Mmmmmm... ni två är ju lika tjurskalliga. Måste ha nåt med Yamaha R1 att göra?Zilversurfer skrev:2214805Har sålt min också, köparen blev glad iaf![]()
Det här är inget att skoja om. Det finns fler som funderar på samma sak. Även de snabba och erfarna förare...Maverick_ou812 skrev:2214902Mmmmmm... ni två är ju lika tjurskalliga. Måste ha nåt med Yamaha R1 att göra?![]()
Va fan , e jag inte snabb o erfaren va va vaBingo skrev:2215061Även de snabba och erfarna förare...
Jo, jag håller med dig men det känns som herrarna i fråga är mest morgontrötta och principfasta. Jag är inte heller nåt fan över att behöva stiga upp 05:55 för att boka mig men att i "protest" sälja sin plats är inte rätt väg att gå. Att försöka påverka genom att delta i diskussionen är ett bättre sätt. Jag själv tyckte gamla systemet med 00:00 var mycket bättre så då vi som tycker så försöka få tillbaka detta på nästa årsmöte.Bingo skrev:2215061Det här är inget att skoja om. Det finns fler som funderar på samma sak. Även de snabba och erfarna förare...
@Z-männen, synd. Såna som ni behövs på varje körning.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |