Gjorde omkörning på ett hjul

Dessutom så står 90% av de som ser på och garvar och undrar om du fortfarande har moppemustaschen kvar och ett sexpack folköl i ryggsäcken.Adjöken

Jag vill snarare hävda att människor mellan sex och sextio uppskattar att få ta del av en ung mans dödsföraktande färdigheter, som tex körning på medelst bakhjul.

Detta uppskattas av alla kön, ung som gammal och proletär som arbetare.

Se bara på Tyresörakan en Onsdag i Augusti, där barnfamiljerna glatt dukar upp medhavdt fika för en stunds avkoppling med pirr i magen.

Att det sker i stan är ju enkelt förklarat en konsekvens av behovet att utöka publiksifforna.

Den gamla vise filosofen som jag glömt namnet på sade en gång

-Om en person framför sin motorvelicioped medelst enbart bakre hjulet i marken utan att någon ser detta ske, sker detta verkligen då?

Begrundansvärt på min ära..

Det körs på bakhjul & framhjul kors och tvärs vart man än vrider huvudet en sommarkväll, vem bryr sig! Vill man se coola stunts funkar YouTube skitbra. Enda skillnaden är att just denna killen som tråden handlar om åkte fast vilket är något man får räkna med om man gör det på fel ställen. Inget att "gråta över" utan i stället kanske dra en slutsats om var man kan göra det på ett bättre ställe...kanske!?

Meh.

Som vanligt är folk snabba med att dra slutsatser utifrån vad de tror, eller antar, har hänt, men i själva verket saknar någon närmare insikt i. Å ena sidan har vi gruppen som aldrig kör för fort annat än kanske 115 på 110-väg när de känner sig riktigt busiga, å andra sidan har vi gruppen som skiter högaktningsfullt i allt och alla som har oturen att befinna sig i närheten av deras framfart.

Personligen kan jag knappast kasta skit på någon som kört på bakhjulet bara för att han har gjort det inne i stan eller för att han kört över ett övergångsställe. Det säger ingenting. Det kan lika gärna ha varit totalt folktomt och inte en person i närheten som total rusning och en skolklass på väg över gatan. I det senare fallet är jag emellertid tämligen övertygad om att media hade varit snabb att påpeka detta faktum.

Men det kanske bara är jag.

Syftningsfelen som journalisten gör sig skyldig till i artikeln är nog det mest alarmerande i denna historia :fakta

Satt och funderade mycket över detta jag med. Hade övergångstället ett hjul? Har inte sett några sådan i Kristianstad i hela mitt liv.

Jag vill snarare hävda att människor mellan sex och sextio uppskattar att få ta del av en ung mans dödsföraktande färdigheter, som tex körning på medelst bakhjul.

mummelblablalblamummel

Begrundansvärt på min ära..

Jättemycket wörd på det!

Blir lika besviken varje gång jag ser en motorcykel som inte flänger upp den på bakhjulet!

Jag brukar därför försöka stimulera alla andra människor i min omgivning med just bakhjulsåkning!

Än så länge ser jag inga jätte resultat...

29-åring körde på bakhjulet. Polisen kom. 29-åring åkte fast och blev bötfällt.

Är det något fel eller konstigt med detta?
:confused:

Ser nästan varje gång jag är i centrala gbg att de kommer en o annan motard o slangar förbi trafickljuserna :D varför använda 2 hjul, de sliter så förbaskat mycke på framhjulet ju ;) bätre o använda ett i taget.

Om man plockar bort framhjulet, undra vad farbror blå säjer då ?

dagens I lands problem...
eller ska man säga U land? xD

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey