Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Swedie skrev:Jisses vad han tränar o tränar! Är det förgäves? Har inte sett några lyckade stunts ännu... he he
Ser iaf ut som det är en feet over endo som gått fel där han loopat hojen. Jag har sett det ett antal gånger i Californien...![]()
kul att nämna dig själv i 3e person?GIXxXER skrev:tjabba, det är inte jag som går omkull utan en kille som lånat min hoj. vänta bara swedie, jag vill ju inte publicera några halvmesyrer nu när matti och jompa börjar bli rätt duktiga. ska bara få ihop hojen igen som fick ta mycket stryk, viktigare just nu har varit att min kompis läker då han fick fotpinnen igenom foten
![]()
ajaj.. hade han riktiga stövlar eller var det tennisdosor!? jag måste fan skaffa nåt bra att ha på fötterna när jag kör iaf!GIXxXER skrev:viktigare just nu har varit att min kompis läker då han fick fotpinnen igenom foten![]()
GIXxXER skrev:...viktigare just nu har varit att min kompis läker då han fick fotpinnen igenom foten![]()
The_FacultyGirl skrev:Säg som det var... hojen blev trött och ville ta en tupplur..
upp och ner![]()
Chrille skrev:
SuperMicke skrev:Vilken ohyfsad hoj! först brottar den ner föraren och som om inte det var nog, så kissar den på honom också...
Chrille skrev:Ett gammalt känt trick
Freddy Papunen bestämde sig för att ta en tupplur 20 meter innnan målgång.
Och då det var lite kyligt så drog han hojen över sig som tiäcke.
![]()
http://www.scandinavianopen.com/
abstruse skrev:Så där går det när man kör i regn...
Chrille skrev:Du menar medan kycklingarna sitter på cafet ja.![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |