Gixxermotor på annat sätt

Jo det dammar lite här faktiskt så gammal är den. :rolleyes:

MEN VISST ÄR DOM SJUKA =)

Så jävla najs går den!!! Mer sånt...

:hej
 
Eh..

Ditt e-postmeddelande är inaktivt och den här länken har inaktiverats. stäng det här fönstret och återgå till MSN Hotmail Klicka sedan på knappen Uppdatera i webbläsaren eller stäng meddelandet och öppna det igen.

:va
 
URRninja skrev:
Eh..

Ditt e-postmeddelande är inaktivt och den här länken har inaktiverats. stäng det här fönstret och återgå till MSN Hotmail Klicka sedan på knappen Uppdatera i webbläsaren eller stäng meddelandet och öppna det igen.

:va
de där får ja jämmt när ja spanar in länkar i hotmail nu för tin
 
Ditt e-postmeddelande är inaktivt och den här länken har inaktiverats. stäng det här fönstret och återgå till MSN Hotmail Klicka sedan på knappen Uppdatera i webbläsaren eller stäng meddelandet och öppna det igen.


hmm. någonting stämmer inte
 
Sorry gubbs vete fan funkar inte
för mig heller nu :confused: :confused:





Länken funkar inte längre :huvet
 
Last edited:
mjo jävlar, va 1100 motor va? för mig det stog 115 PS i början o det är väl översatt till hk va?

Blir ju väldigt bra effekt/vikt fördelning! :D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top