gixxerkrasch norr om sthlm?

gpf

slav
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ktm660smc
Såg en bärgare komma med en kraschad gsxr i Täby mitt på dagen. Hojjen hade sporthoj.com- eller potatoes-logga på kåpan. Hojjen såg ganska illa tilltygad ut, nån som vet hur det gick för piloten?

Det var nog ingen "potatis" för vi var söder om stan och åkte vid tungelsta/rosenhill.
Vi stannade däremot efter vägen då en skara ledsna hojåkare stod och väntade på släp. Två sporthojar som hade gått av vägen i samma kurva på vägen mot Rosenhill.
Båda förarna hade klarat sig bra och ingen var skadad som tur var.

/Nitrous

Inte hört att det skulle vara nån potatis men håller tummarna att det gått bra för piloten hur som helst.

Vad vare det för hoj ? Modell och färg ?

Rille skrev:
Sporthoj och potatoesloggan är väl inte direkt likadana :confused: :confused: :confused:

Hmm. näe det har du ju rätt i... Såg inte så jäkla noga, såg bara att den-där-loggan-känner-jag-igen. det var nog en sporthoj.com logga vid närmare eftertanke.

McB skrev:
Inte hört att det skulle vara nån potatis men håller tummarna att det gått bra för piloten hur som helst.

Såg den ju bara i mötande körfält uplastad på en bärgare, rejält tilltygad. klassiska blå-vita gsxr, årsmodell vet jag inte, inte senaste iaf.

gpf skrev:
Originally posted by McB

Såg den ju bara i mötande körfält uplastad på en bärgare, rejält tilltygad. klassiska blå-vita gsxr, årsmodell vet jag inte, inte senaste iaf.

Det där har väl ändå inte jag skrivit?

McB skrev:

Det där har väl ändå inte jag skrivit? [/B][/QUOTE]

Heh :rodnar nä det har du ju rätt i.... och inte kan man skylla på spriten heller..

Jag vet en som la ner en gixxer i täby trakterna nyligen, och han gick det bra med förutom hojen då..

*/ ?>
Nyheter
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Back