Gixxerbilder

Goines skrev:
Mer gammelgixxrar tack!

Ok.

72a.JPG
 
John Holmes skrev:
Underbart! Tokfin ju!
MEN du behöver göra något åt det där systemet,,, :D

hurredu! nu ska vi inte vara sånna! :p

Din var klart sjysst med! ser mycket "räser" ut! Med sidoreflex o allt! :D
 
iommi skrev:
hurredu! nu ska vi inte vara sånna! :p

Din var klart sjysst med! ser mycket "räser" ut! Med sidoreflex o allt! :D

Hojen på bilden är inte min. Det är en dubbel-R. :fakta
 
För att citera den store poeten K.Kenneth:

En R är en R är en R.

:fakta
 
Krallig kvalitet jag vet........

.....och den vita framfälgen ska så småningom bli
i samma kulör som bakditon.....

OCH fy fan vilka stora blinkare den har :crash

Besiktning på måndag med Yoshimura-systemet på.
Har tillverkat en "kakburk" som monteras bakpå
dämparen som en sorts förlängning. Får se om den
dämpar tillräckligt.
 

Bifogat

  • mc_2003_1.jpg
    mc_2003_1.jpg
    39.9 KB · Visningar: 412
En bild från den finare sidan som ej är skadad.
 

Bifogat

  • gixxer_vänster-800.jpg
    gixxer_vänster-800.jpg
    90.8 KB · Visningar: 387
gasolmannen skrev:
Krallig kvalitet jag vet........

.....och den vita framfälgen ska så småningom bli
i samma kulör som bakditon.....

OCH fy fan vilka stora blinkare den har :crash

Besiktning på måndag med Yoshimura-systemet på.
Har tillverkat en "kakburk" som monteras bakpå
dämparen som en sorts förlängning. Får se om den
dämpar tillräckligt.

Varför inte lacka bakfälgen vit istället? Skulle bli snyggare. :tummenupp
 
EBS skrev:
Varför inte lacka bakfälgen vit istället? Skulle bli snyggare. :tummenupp

Jo jag gillar vita fälgar men inte på denna cykel.
Inget annat är vitt på den så det blir lite väl mycket
kontrast med vita.
Men smaken är ju som arslet, eller vad det nu hette :crash
 
Får ta och lägga upp en bild på min me. Nu har han dock ljusgrå metallic färgade fälgar. kanske någon kan Photoshopa om min bild så den nästan stämmer med verkligheten.
 

Bifogat

  • dscf00061.jpg
    dscf00061.jpg
    65.5 KB · Visningar: 336
Då får väl jag också dela med mig... ;)

//T
 
Min 88:a, något moddad......både här å där....speciellt där... :D
 

Bifogat

  • min gixxer.jpg
    min gixxer.jpg
    95.1 KB · Visningar: 330
...en till....
 

Bifogat

  • min gixxer 02.jpg
    min gixxer 02.jpg
    108.2 KB · Visningar: 336
.....nämen!?.....en till........ :rolleyes:
 

Bifogat

  • min gixxer 05.jpg
    min gixxer 05.jpg
    95.6 KB · Visningar: 306
Hörru Lobo; fantasiskt fin hoj du har. Gillar stuket! :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top