Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag låg bakom en Virago och övningskörde *i bil* en gång när det sprang ut ett rådjur på vägen. Han fick upp benet och lyckades parera mot rådjuret så det resulterade i kraftigt blåmärke på benet, svullet knä, avslagen packväska och bakre blinkers men han ramlade aldrig. Rådjuret dog på fläcken, jag var en meter ifrån att köra över det men hann precis väja. Han var dock inte lika kall som killen i videon då han var skakis som ett asplöv och hans fru fick komma med släpkärra och hämta honom.
Jag tycker det räcker med att ha mosat en fågel i 200km/h, vill inte ens tänka tanken på att mosa ett rådjur![]()
Mmmm säg d till rådjuret som tog bla ett finger av mig,bara ett rådjurTur att det bara var ett rådjur.
Vare du som fick in fågeln i kylaren så att de luktade stinas kyckling i garaget?![]()
Vare du som fick in fågeln i kylaren så att de luktade stinas kyckling i garaget?![]()
Värdelöst vetande: Det hela är filmat med en POV.1.5
För att han som filmat det har skrivit POV.1.5 i informationsrutan på YoutubeHur vet du att det är en POV 1.5 och inte en POV 1?
För att han som filmat det har skrivit POV.1.5 i informationsrutan på Youtube![]()
Synd att det inte var en mygga.Tur att det bara var ett rådjur.
Han verkar mer intresserad av hur det gick med hojen än att snabbt sticka tillbaka och kolla hur det gick med djuret.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |