Gixxer med gula däck

Nu vet jag inte om det här enbart är färg, men det finns företag (japanska framförallt) som tillverkar färgade däck enbart för att man ska kunna lägga färgade burnouts..

Det e ganska läckert, men det tråkiga är att de blir en svart rand på däcket om du gör en burnis :gnissla inte heller blir röken i färg:gnissla

Nu vet jag inte om det här enbart är färg, men det finns företag (japanska framförallt) som tillverkar färgade däck enbart för att man ska kunna lägga färgade burnouts..

Vet du om det finns flera färger??? Dom ända ja hört talas om är Kuhmo Redsmoke(om dom ens heter så), och om ja har förstått det rätt så e dom svarta men ryker rött

Vet du om det finns flera färger??? Dom ända ja hört talas om är Kuhmo Redsmoke(om dom ens heter så), och om ja har förstått det rätt så e dom svarta men ryker rött

Det finns flera färger :) Sök på youtube. Typ; coloured burnout. Eller liknande ska du nog få fram nåt.

[YOUTUBE-ID]eoF90K760Ik[/YOUTUBE-ID]

Till mx har det iaf funnits väldigt länge, både gula och röda däck ... (och kammo faktiskt) Själv tycker jag de e snuskigt fult och inte heller blir röken av en burn annat än grådisig och svart men ja, smaken är ju som baken är det sagt.

Nyheter
Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år