Beachmulle
Sporthojsnörd
Symptom: Vissa dagar så startar hojen(kall) galant och reglerar tomgången själv tills den blivit varm precis som den ska. MEN ibland så startar jag hojen men så vill den bara dö genom att hosta till och det låter som att den inte orkar...Jag startar hojen igen med lite gaspådrag och håller den kring 1500-2000 varv tills motorn gått ca 2-3 min men så släpper jag gasen och då dör den igen....
startar hojen igen och lägger i ettan och drar iväg och efter att ha kört 2 min så går den fint på tomgång precis som vanligt när jag kommer fram till ett rödljus eller dylikt och lägger i neutralen..
någon som känner till liknande problem? eller har en ide på vad det kan vara? har försökt kolla i forumet/google men kan inte hitta något

startar hojen igen och lägger i ettan och drar iväg och efter att ha kört 2 min så går den fint på tomgång precis som vanligt när jag kommer fram till ett rödljus eller dylikt och lägger i neutralen..
någon som känner till liknande problem? eller har en ide på vad det kan vara? har försökt kolla i forumet/google men kan inte hitta något