don_tomazo
Går bra, en ägare.
Vad skilljer en gsxr 1000 01 mot samma mod. 02?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Eskilsson skrev:Vad jag har hört är det bara färgen.
Men det är möjligt att det finns små tekniska skillnader.
Uppdateringen kom -03 och sedan -05
don_tomazo skrev:Okej 01an har "choke" men inte 02an. Fler detaljer?
Eskilsson skrev:Ingen av dom har "choke" eftersom dom har insprutning.
Men hur vida -02 saknar tomgångshöjare vet jag inte.
Superbike Roger skrev:38mm spjällhus på 01 och 42mm på 02.
Mellanrör på avgassystemet i titan på 02
Uppdaterad bränslepump på 02
Manuell tomgångshöjare på 01
Annan färgsättning.
Rigge skrev:Är jag helt vilse eller är det 16 bitars processor på 01 och 32 på 02? Jag kan ha drömt, och vad det skulle göra för eventuell skillnad vet jag inte![]()
Men sluta fundera och handla bara den är blå/vit.
allt!!!!!espa skrev:Vad skiljer 02 och 03 då.
Ok det va ett jävla bra svar,precis va jag ville veta.Om du skulle vara lite mer utförlig då tex motormässigt.blom skrev:allt!!!!!
Licious skrev:Enligt Bikez.com är det inte samma dimension på däcken bak
'01 - 180 / 55 17"
'02 - 190 / 50 17"
Ok det är en helt ny modell alltså,det har jag förstått, om jag frågar så här då, är det stor skillnad på dom olika modellerna (02 - 03) upplevelsemässigt då man kör dom, jag tänker på effekt, hanterlighet, bromsar osv. Jag funderar på att köpa en och står i valet och kvalet om det är värt dom extra pengarna.Tacksam för svar vill veta.Fürstenhoff skrev:Blom svarade faktiskt helt korrekt & utförligt då ALLt är annorlunda vilket gör att man måste ned på "gräsrots" nivå för att beskriva alla skillnader!!![]()
/Fürstenhoff.
kör du en r1 -02a idag så kommer du bli riktigt nöjd med vilken gixxer du än köperespa skrev:Ok det är en helt ny modell alltså,det har jag förstått, om jag frågar så här då, är det stor skillnad på dom olika modellerna (02 - 03) upplevelsemässigt då man kör dom, jag tänker på effekt, hanterlighet, bromsar osv. Jag funderar på att köpa en och står i valet och kvalet om det är värt dom extra pengarna.Tacksam för svar vill veta.![]()
Chassigeometrin är annorlunda, svingen är bredare och starkare, motorn är likadan utvändigt bortsett från kamsträckararrangemanget, invändigt har -03:an smidda kolvar och starkare vevstakar.espa skrev:Ok det va ett jävla bra svar,precis va jag ville veta.Om du skulle vara lite mer utförlig då tex motormässigt.
espa skrev:Ok det är en helt ny modell alltså,det har jag förstått, om jag frågar så här då, är det stor skillnad på dom olika modellerna (02 - 03) upplevelsemässigt då man kör dom, jag tänker på effekt, hanterlighet, bromsar osv. Jag funderar på att köpa en och står i valet och kvalet om det är värt dom extra pengarna.Tacksam för svar vill veta.![]()
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |