Gixxer 1000 2010

Återigen känns BMW:n som ett mycket intressant alternativ..

Och hur många hästar ger ett system för ca 40k??

10.000:-/ hästkraft?

Vansinne!!!!

Gentemot att plocka ur motorn efter varje tur menar du?

Vissa skulle benämna det liknande :D

Men ja dom pengarna är galna för ett avgassystem!

Nu väljer jag att inte förstå vad du menar...??

Sen när kostade ett Yoshimura helsystem 40 000kr? Du får ett helsystem i titan för kring 18-20 000kr, oavsett märke. Har nån betalat 40 000kr för ett blev dom grundlurade av försäljaren.

Sen när kostade ett Yoshimura helsystem 40 000kr? Du får ett helsystem i titan för kring 18-20 000kr, oavsett märke. Har nån betalat 40 000kr för ett blev dom grundlurade av försäljaren.

baserat på hedlunds inlägg + grundpriset 162.000

Räcker med bara ett yoshi helsystem så är du uppe i över 200k. :glömdet

Läst det på internättet, bara måste vara så då!

Yoshi helsystem till GSX-R 1000 -07 tog bo-oves 38 000 kr för när farsan kolla på avgassystem.. Lär inte va billigare nu?

Nu har inte jag följt det hela så noga men var det inte nyligen en ny sport liter-maskin gick på kring 130k? Eller är det den vita jubileumsfärgen som kostar?

Nu har inte jag följt det hela så noga men var det inte nyligen en ny sport liter-maskin gick på kring 130k? Eller är det den vita jubileumsfärgen som kostar?

Dem skyller på tillverknings kostnaderna har gått upp så samtliga japan hojar ska väl öka i pris om jag inte hört helt fel.. så även en ny ducati lär bli intressant för många..

Last edited:

Har dom inte slagit på kostnaden för första årets försäkring eller något i år? Jag har för mig att en Suzukisäljare här i stan pratade om något sånt i somras.

Yoshi helsystem till GSX-R 1000 -07 tog bo-oves 38 000 kr för när farsan kolla på avgassystem.. Lär inte va billigare nu?

Så pass ändå?

Å andra sidan går det väl inte att hitta dyrare än just dom och Motospeed.

Dem skyller på tillverknings kostnaderna har gått upp så samtliga japan hojar ska väl öka i pris om jag inte hört helt fel.. så även en ny ducati lär bli intressant för många..

Får hoppas att ens egna japsar går upp i pris då! =) BMW, Ducati o Triumph kanske kan må gott av det, de e ju bra..

Har dom inte slagit på kostnaden för första årets försäkring eller något i år? Jag har för mig att en Suzukisäljare här i stan pratade om något sånt i somras.

Jo det står ju att det ingår ett år vagnskada, det är väl det. Men det tror ja det gjort tidigare också på nyköp, har dem inte det?

Tur man inte behöver en ny Gixxer 1000 iaf. hur som helst...

Så var det förra året också. 1 års vagnskada är rätt mycket pengar.

Kinesiska Yuan peakade på 132kr i våras, men har nu sänkts till 102kr så man får väl hoppas på att det sänks ännu mer så det blir billigare, för dessa priser är inte kloka.

*/ ?>
Nyheter
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Back