Gixxer 1000 -09?

Maranello

Bandagoman
Gick med
6 Mar 2003
Ort
08
Hoj
Triumph T120R & 765RS + GSXR750 + Vitpilen 701 + 959 Corse
Hittade två bilder som faktiskt ser ut att visa en färdig produkt. Har inte sett att de postats på SH så jag gör en chansning. Officiella bilder publiceras inom kort så vi får snart veta sanningen. Om dessa bilder inte är fejk så är iaf designen inget som får mig att rysa av välbehag. Får hoppas på att det iaf är lite skojiga tekniska nyheter under den rätt ordinära plasten.
 

Bifogat

  • 091k.jpg
    091k.jpg
    78.5 KB · Visningar: 225
  • 091k-2.jpg
    091k-2.jpg
    83.6 KB · Visningar: 181
Jo inte så mycket skillnad mot den nuvarande hojen, men gillar fronten lite mer... OM bilderna är äkta.

Väntar med spänning på officiella bilder och specifikationer :tuttar


Mvh
Dio
 
ne dessa bilder stämmer nog inte letade förr bilder på nya R1an fanns 10 olika bilder ute på forum men ingen stämde alls när man fick se den riktiga.
visst chansen finns men liter mer på "spyphotos" än "photoshop" ja
 
Fan vilken fin hoj, blir så jävla sugen:huvet

Vad e det för justering på framgaffeln? 2 st små skruvar på varje gaffelben?
Aldrig sett nåt liknande...

14 000 RPM - Redline= Härligt:)
 
Fan vilken fin hoj, blir så jävla sugen:huvet

Vad e det för justering på framgaffeln? 2 st små skruvar på varje gaffelben?
Aldrig sett nåt liknande...

14 000 RPM - Redline= Härligt:)
Skruvarna är väl bara till överfallen som håller axeln?
Tråkig men Suzuki är väl min reaktion.
 
Jag tyckte den var grym. Gnällspikar kan köpa BMW....de brukar ju komma med "fint" nytänkande :gnissla
 
http://www.motomeme.com/tag/k9-gsxr-1000/ finns det lite mer bilder på maskinen :). Men den blå vita färgen är då inte snygg, gillar inte att det är silver vid tanken. Tror den är grym i verkligheten och i hel svart.

Rumor is the big Gix has 191 hp (probably with ram-air),87 lb ft of torque and only weighs 167 kilos - That’s 367 lbs. We’ll know more following the official release of from Suzuki later on today.

Börjar likna nått nu snart, nästan så man blir lite sugen.
 
Last edited:
Mja det där var ju ingen höjdare till utséende iaf... Håller med om bananerna^^
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top