Boris JR skrev:Kan du inte hitta på fler frågor jag vill också vinna ett så fint pris...
Vad heter hunden.... inte pålle
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Boris JR skrev:Kan du inte hitta på fler frågor jag vill också vinna ett så fint pris...
Har för mig att det e Ullis dogge.Boris JR skrev:Jag vill ha en fråga jag kan svaret till din fjant.....
Oscar: Vad heter ditt hundkräk? Har du ens hund?
Bonera är rätt svar och han kör MV men under natten kan ni få gissa klass år och bana..
Godnatt
Boris JR skrev:Jag vill ha en fråga jag kan svaret till din fjant.....
Oscar: Vad heter ditt hundkräk? Har du ens hund?
Godnatt
Zmurfen skrev:Har för mig att det e Ullis dogge.
Webspy skrev:Svar: Oscar har ingen hund, ägaren till unden syns i bakgrunden på denna bild som innehåller fyra RR-förare.... Vilka? Inte svårt alls... men iaf!
Glöm nu inte bort namnet på hunden utan kulor!
Nästan
Min hund heter Douglas och han var med både i Falkenberg och Karlskoga - men var syns han på bilden?Canoly skrev:Från vänster gissar jag:
Bikerbitch
Brink
Oscar
Swedie
vovven= Douglas
Ser inte honom heller, men det är Brinks Douglas som åsyftas.Nyteknik skrev:Min hund heter Douglas och han var med både i Falkenberg och Karlskoga - men var syns han på bilden?
Hoppar in och hjälper till lite! Hunden är med på bild i inlägg #561.Åsa skrev:Ser inte honom heller, men det är Brinks Douglas som åsyftas.
Mycket duktigt.... alla känner ju inte stackars douglas. stackars bara för att han är kastrerad.Canoly skrev:Från vänster gissar jag:
Bikerbitch
Brink
Oscar
Swedie
vovven= Douglas
Anderstorp. Karusellen. Kan ej föraren så stilpoängen skippar jag!Dr.Bike skrev:OK!
Kännare: Vad heter banan? Vilken kurva? Föraren har vari med tidigare, men stilpoäng för det med!![]()
Nr:18 skrev:Anderstorp. Karusellen. Kan ej föraren så stilpoängen skippar jag!
Axxexs skrev:Vilken förare?![]()
Dr madNESS skrev:Nicky Hayden
Axxexs skrev:Hm.. Faktiskt rätt på så sätt att han är en av 4 förare i GP som har spons från det företaget. Men jag tror bara att en av dom är förknippad med deras modell med mp3, som den på bilden?
RGV_250 skrev:Sete alt Capirossi.... Chansar på Sete!
Axxexs skrev:Jo Sete var den jag tänkte på.
Upptäckte dock att Oakley var personlig sponsor 2005 till Tamada, Hayden, Xaus och Sete. Men det är bara Sete som jag sett med mp3 modellen.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |