Lord Melchet
Same Same but Different
Som heter........???Berra skrev:Jaha, är det Mick Doohans brorsa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Som heter........???Berra skrev:Jaha, är det Mick Doohans brorsa?
Ok, nu får nån annan lägga upp un bild.Mattias skrev:Scott.
Berra skrev:Vem??
Vart??
Varför??
![]()
Berra skrev:Micke Nilsson är rätt, resten fel.
Webspy skrev:Skulle iofs kunna vara precis efter ejes på åsen. 2005 är ju iaf rätt.
Berra skrev:Nja, rätt bana men det är efter depåkurvan, ut på rakan. SO-racet i september.
Penguin skrev:Geiger, Sviestad (torparn), SM i maj 2004.
Teddy skrev:Mera frågor.
Dock utom tävlan. Alltså OT.
Blid ett i Geiger-serien.
1.Vad hade kunnat hända om torparen varit en vänstersväng och det saknats en hajfena eller hajfenan varit av modell den-här-har-jag-bara-för-syns-skull-och-för-att-klara-mig-genom-besiktningen?
Blid två i Geiger-serien. Varför ser inte Geiger till att:
2. Landa på rygg?
3. Knyta nävarna och lägga armarna i kors över bröstet?
Blid tre Geiger-serien. Ser Geiger ut att:
4. Kunna styra sin färd?
5. Ha kontroll på situationen?
Gustav O skrev:Sete Gibernau är faktiskt en som är vass på att hålla ihop armarna över bröstet när han vurpar.

Ett pass med Skatungen på en tisdagsträning. Grattis!Macke skrev:Vad vinner jag?![]()
Äsch, det där behärskar ju alla R1-gatpiloter, vet du väl.Gustav O skrev:Sete Gibernau är faktiskt en som är vass på att hålla ihop armarna över bröstet när han vurpar.
Fy fan vilket vackert pris.Teddy skrev:Ett pass med Skatungen på en tisdagsträning. Grattis!![]()
Kan du inte hitta på fler frågor jag vill också vinna ett så fint pris...Teddy skrev:Ett pass med Skatungen på en tisdagsträning. Grattis!![]()
Boris JR skrev:Kan du inte hitta på fler frågor jag vill också vinna ett så fint pris...
För att väcka lite liv i tråden ställer jag en ny fråga även om jag inte står på tur.
Vem är detta?
Vad kör han?
När?
Vilken bana?
Första pris är ett träningspass på Hungaroring..... (om du samtidigt transporterar ner mina cyklar)
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |