Gissa vem/vad på bilden

Dr.Bike skrev:
Namn: Kommer ej ihåg
Speciellt: En kvinna. Inkvoterad trots kass å köra.
År: 99-00

Tror Torkel svarade på den frågan innan! :)

Angående att hon skulle vara kass så måste alla andra ha varit ännu kassare när hon tog EM-titeln i Supermono! ;)

Han som vann Svenska Superstock 1000 '00 körde ett race mot henne i EM i STK1000. Hon kom före honnom i racet. Året efter '01 så bytte han till SS600, när den klassen fick börja köra ihop med STCC. Han var en av toppförarna länge i serien tills han skadade sin fot i en krasch med en VEIDEC-Suzuki. Tror inte hennes material var bland det bästa i 250GP. Men det är klart att dom som är bäst och har mest pengar får det bästa materialet iof.

Axxexs skrev:
Tror Torkel svarade på den frågan innan! :)

Angående att hon skulle vara kass så måste alla andra ha varit ännu kassare när hon tog EM-titeln i Supermono! ;)

Han som vann Svenska Superstock 1000 '00 körde ett race mot henne i EM i STK1000. Hon kom före honnom i racet. Året efter '01 så bytte han till SS600, när den klassen fick börja köra ihop med STCC. Han var en av toppförarna länge i serien tills han skadade sin fot i en krasch med en VEIDEC-Suzuki. Tror inte hennes material var bland det bästa i 250GP. Men det är klart att dom som är bäst och har mest pengar får det bästa materialet iof.

Oj då! Men vad gör hon nu då? Har inte sett te na sen dess?
(kom på att jag måste kolla UAE desert challenge! Och Seel.)

Dr.Bike skrev:
(kom på att jag måste kolla UAE desert challenge! Och Seel.)

Tror hon jobbat som komentator för nån tv-kanal. Hon har fick barn för en månad sen så det är nog en anledning till varför hon inte kört så mycke på senaste..

Dr.Bike skrev:
baby.jpg

Ujj Ujj hon är ju tom snygg.....
Varför skall alla tjejer som kör ifrån en vara snygga då kan man ju inte ens ragga på dem med sina varvtider :huvet

Okej lite mer fakta.
Became the first North American (and only Canadian) to win a motorcycle championship grand prix.

Bifogat

• md.jpg
    md.jpg
    24 KB · Visningar: 116
Peder Rosberg skrev:
Okej lite mer fakta.
Became the first North American (and only Canadian) to win a motorcycle championship grand prix.

Jag har ett minne av att det var en kvinna som blev man så att säga ....... och körde aktivt inom RR over there

Har namnet d......

Last edited:
Peder Rosberg skrev:
Okej lite mer fakta.

Det var 1964, Mike Duff, det. Bilden är väl emellertid hans dotter? Michelle Ann Duff, Coldwater Ontario? Eller? NEJ1 Nu hitar jag fakta: Karln bytte kön!
Det är samme (??) person! Mike blev Michelle!

2ono skrev:
Jag har ett minne av att det bar en kvinna som blev man så att säga ....... och körde aktivt inom RR over there

Har namnet d......

Nu bränns det rejält kan jag säga :)

Dr.Bike skrev:
Det var 1964, Mike Duff, det. Bilden är väl emellertid hans dotter? Michelle Ann Duff, Coldwater Ontario? ;)
Aldelles riktigt.
Du har just vunnit en färgradio :tummenupp

Mike Duff became the first North American (and only Canadian) to win a motorcycle championship grand prix. Twenty years later, Mike made the decision to become female, and over the next few years continued the journey which would make him Michelle.

Peder Rosberg skrev:
Aldelles riktigt.
Du har just vunnit en färgradio :tummenupp

Mike Duff became the first North American (and only Canadian) to win a motorcycle championship grand prix. Twenty years later, Mike made the decision to become female, and over the next few years continued the journey which would make him Michelle.

Ah! En färgradio! Hur funkar den? *mongo* :crash

Grejar ni detta!??

En maskin som går i Sverige. I Classic-cupen.
Vem kör?

Bifogat

• 33an 05_hö_liten anonym.jpg
    33an 05_hö_liten anonym.jpg
    140 KB · Visningar: 116
Last edited:
nr12 skrev:
denna kille bröt nykelbenet på fredags träningen i anderstorp flögs till sitt hemland och lagade det
han var med när starten gick på lördagen men vurpade igen vem är han?

Jacques Cornu....Schweiz :tummenupp

Dr.Bike skrev:
Ah! En färgradio! Hur funkar den? *mongo* :crash

Grejar ni detta!??

En maskin som går i Sverige. I Classic-cupen.
Vem kör?
Äsch!! man trycker nog på färgkontrollen eller nått sånt.

eh bild??

Nu finns en bild i inlägget lite tidigare.. jag hade glömt redigera bort namnet på kåpan! :rofl
Men grejar ni detta är ni vassa!

SLADDVARNING skrev:
CB 450 Thomas Grandell?

Ingen dålig gissnig.

Men tyvärr.... och jag suger LITE till innan jag säger mer om hojen.
Kännare ser ju saker... (tips, 450 är en twin).
Kanske svårt att se här men det är ett 4-1 iaf.

*/ ?>
Nyheter
Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Back