jajaj du är 10 gånger bättre än mig niklas
godnatt
Men jag var bäst

Gissa vad det här är då: Ni som vet får inte svara
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
jajaj du är 10 gånger bättre än mig niklas
godnatt
JAg gisar på styrbox/cdi till en nsr som det står på tejpen2780500Men jag var bäst
Gissa vad det här är då: Ni som vet får inte svara
JAg gisar på styrbox/cdi till en nsr som det står på tejpen![]()
Ja å ni hockey flicker kan inte se (fan va kinkey det där lät2780506Keft, ni hojåkare kan inte läsa![]()
ja precis, så svårt var det ju inte. delad seger Maddas & Hobelito
grattis
[QUOTE)
Den ser sannerligen inte ut som en ångmaskins-/ånglokskolv. Ty de är platta som snusdosor samt symetriska pga av att de är dubbelverkande. Därtill har de ingen kolvbult eftersom ångmaskiner har tvärstycke för att kunna vara dubbelverkande.![]()
Jag tror att det är en NOHAB fyrtakts dieselmotorkolv, Kan vara till ett NOHAB diesellok eller fartygsmotor.
Mvh
J
jag gissar på 11kw strypningen..
2780510Fan tänkte det men viste inte om jag va på hall is..ja precis, så svårt var det ju inte. delad seger Maddas & Hobelito
grattis
[QUOTE)
Den ser sannerligen inte ut som en ångmaskins-/ånglokskolv. Ty de är platta som snusdosor samt symetriska pga av att de är dubbelverkande. Därtill har de ingen kolvbult eftersom ångmaskiner har tvärstycke för att kunna vara dubbelverkande.![]()
Jag tror att det är en NOHAB fyrtakts dieselmotorkolv, Kan vara till ett NOHAB diesellok eller fartygsmotor.
Mvh
J
Koplingsarm.2780570Dom har varit lätta nu..
Kan ni denna?![]()
Längd?2780570Dom har varit lätta nu..
Kan ni denna?![]()
2780510hmm ja nu känner jag mig smått ägdja precis, så svårt var det ju inte. delad seger Maddas & Hobelito
grattis
[QUOTE)
Mvh
J
men du har nog rätt, min far som är största tåg fanatikern ja bara att det var till ett gammalt lok, å då drog jag slutsatsen att det var till ett ånglog efterom det är hans största intresse. tack för rättelsen![]()
![]()
hmm ja nu känner jag mig smått ägd
men du har nog rätt, min far som är största tåg fanatikern ja bara att det var till ett gammalt lok, å då drog jag slutsatsen att det var till ett ånglog efterom det är hans största intresse. tack för rättelsen![]()
![]()
Den är cirka 3 cm lång.2780737Längd?
den ser trasig ut2781132Den är cirka 3 cm lång.
Prulle : Det var fel.
Den är cirka 3 cm lång.
Prulle : Det var fel.
Haha, vafan! Var det inte svårare?2781154Trasig modellmotorvevstake?
/J
Haha, vafan! Var det inte svårare?
Det är helt rätt!
Den har suttit i min gamla rc-bilsmotor, 3.5 cc. Den skar under inkörningen, började varva av sig själv och sen bara *pang*. 3.5 k fattigare![]()
Vafan, det satt jag ju och tjuvgissade på.2781158Haha, vafan! Var det inte svårare?
Det är helt rätt!
Den har suttit i min gamla rc-bilsmotor, 3.5 cc. Den skar under inkörningen, började varva av sig själv och sen bara *pang*. 3.5 k fattigare![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |