Gissa present.

Avslöjandet!

Nu har äntligen batteriet laddat färdigt.

Det är så här att jag har tänkt att sponsra 2fast4some med en licenskurs och han ska få "presentkortet" i samband med den här Team Blargh Racing skylten.

Den andra saken som jag väntar på är en model av hans hoj..håller tummarna att butiken kan ta hem den.

Edit. Till nettan och Urban Tiger som precis har fått tillökning är ju ett presenttips reg-skyltar för barnvagnar.

Bifogat

• present.JPG
    present.JPG
    27.5 KB · Visningar: 317
  • present1.JPG
    present1.JPG
    56.6 KB · Visningar: 401
  • mods002.jpg
    mods002.jpg
    29.6 KB · Visningar: 345
Last edited:
2fast4hjo skrev:

Det är så här att jag har tänkt att sponsra 2fast4some med en licenskurs och han ska få "presentkortet" i samband med den här skylten.

Den andra saken som jag väntar på är en model av hans hoj..håller tummarna att butiken kan ta hem den.

Edit. Till nettan och Urban Tiger som precis har fått tillökning är ju ett presenttips reg-skyltar för barnvagnar.

läckert!
Vart kan man köpa dessa reg skyltar? tänkte man kunde köpt en till sin syster.. :)

Last edited:
2fast4hjo skrev:
Fick besked ifrån Bikeshop.se. Tuvärr hade de inte GSX R 1000 i den färgkombinationen jag sökte :(

Men till er andra som söker/vill ha så finns det kanske.

http://www.bikeshop.se/cgi-bin/prod...l_sub_tre.html&sida=1&sortfalt=3&sortextra=up (bikeshop.se) Pris 70 kr + 50 kr i frakt.

Ngn som vet ngn annan affär som säljer mc-modeller som kan tänkas ha den jag söker :va

http://cgi.ebay.com/Maisto-Suzuki-G...ryZ45348QQssPageNameZWD1VQQrdZ1QQcmdZViewItem
http://cgi.ebay.com/1-18-RED-AND-BL...ryZ19031QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Jag är så nyfiken så jag nästan spricker och gissar på en rövhårstrimmer.

2fast4hjo skrev:

Det är så här att jag har tänkt att sponsra 2fast4some med en licenskurs och han ska få "presentkortet" i samband med den här Team Blargh Racing skylten.

Ska Jörgen börja racea menar du? :va

X-up skrev:
Ska Jörgen börja racea menar du? :va

Vill han gå en licenskurs så har jag lovat att sponsra honom med det, vem vet. *hoppas* Tänkte på det där med ett ERF-team..har du funderarat närmare på det. :va
Det skulle vi ju faktiskt ha förare till..du, jörgen, mats och kanske stellan o ngn mer som reserv. :)

Lindén skrev:
Hur kunde denna tråd hamna under mc relaterat :va
Min fundering för kvällen!

Tänkte först lägga den i ot men ville ge lite hjälp på traven genom att lägga den här då presenten är mc-relaterad och vill dessutom ha hjälp med att finna en specifik sak ....men om du nu funderar så mycket på det så är det ju bara pm:a ngn moderator så flyttar dem den. :3freak

Last edited:
2fast4hjo skrev:
Vill han gå en licenskurs så har jag lovat att sponsra honom med det, vem vet. *hoppas* Tänkte på det där med ett ERF-team..har du funderarat närmare på det. :va
Det skulle vi ju faktiskt ha förare till..du, jörgen, mats och kanske stellan o ngn mer som reserv. :)

Tänkte först lägga den i ot men ville ge lite hjälp på traven genom att lägga den här då presenten är mc-relaterad och vill dessutom ha hjälp med att finna en specifik sak ....men om du nu funderar så mycket på det så är det ju bara pm:a ngn moderator så flyttar dem den. :3freak

Mitt team är redan klart. Ska köra race 2006 :yoparty

2fast4hjo skrev:
genom att lägga den här då presenten är mc-relaterad och vill dessutom ha hjälp med att finna en specifik sak ....men om du nu funderar så mycket på det så är det ju bara pm:a ngn moderator så flyttar dem den. :3freak
:3freak får du stå för o vara själv :fatta!
Tyckte den hamnat lite tokigt bara.

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back