Gissa låten-tråden

försöker få igång tråden lite ok?:tungan

vilken låt?

Bra ide´, men det är svårt att inte göra det för lätt. Bättre om man hade kunnat lägga upp ljudklipp.

Sitter själv och är LITE julig, men ändå inte.
Utan som motvikt till alla julsånger kör jag detta:

Spotifylänk

Gå in lyssna på hela plattan - den är kul - och njut lite heavy metal-jul!

Men ok, en fråga då...som ni kanske inte hittar så lätt!

Tar ni den här korta frasen: Titel och Artist, utan att googla eller gå på lyricshunter, så är ni fanimig grymma!

- ....Turns you from hunted into hunter.....

:yoparty

Last edited:
Van Halen, men jag kommer f-n inte på vad låten heter :mad:

Bra jobbat - men googla lite, och lyssna!

En av deras mest okända - men enligt mitt tycke BÄSTA skivor: Fair Warning, och strofen du gissat på kommer från låten Mean Street.

Skivan är rätt djupsinnig, mot vad deras annas så partymässiga musik varit tidigare. Man anar möjligen för första gången det kommande uppbrottet mellan Eddie (grundaren till bandet) och David (superegot).

JAg var (är) stor fan av VH på tiden det begav sig, och detta är nog en av de skivor jag håller hårdast om, då alla yttringar, trick och allt som VH någonsin kunnat och kan finns med på ett eller annat sätt.

Din tur!

JAg var (är) stor fan av VH på tiden det begav sig,

Har en kompis som jag starkt misstänker inte hört nå annat än Van Halen sen nångång på mitten av 80-talet. Tror aldrig jag hört honom lyssna på nå annat då han själv får välja. Han är lite som dom där två freaks'en i Wayne's World :D

Mitt bidrag, även med ljud :yoparty Att ni får leva med Race 1 som bakgrund skyller jag på YT, fick inte bara ladda upp musiken utan var tvungen att lägga till en bild :5sure

[YOUTUBE-ID]WsfsS2vpdgA[/YOUTUBE-ID]

Har en kompis som jag starkt misstänker inte hört nå annat än Van Halen sen nångång på mitten av 80-talet. Tror aldrig jag hört honom lyssna på nå annat då han själv får välja. Han är lite som dom där två freaks'en i Wayne's World :D

Mitt bidrag, även med ljud :yoparty Att ni får leva med Race 1 som bakgrund skyller jag på YT, fick inte bara ladda upp musiken utan var tvungen att lägga till en bild :5sure

[YOUTUBE-ID]WsfsS2vpdgA[/YOUTUBE-ID]

Vettefaan.. Inte min kopp te.
Låter som nån ultratidig TOTO, eller nån okänd låt med Forigner eller nåt annat stort 80-talsband.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman