Gissa klass tävling

1 Superbike. Ska vara det snabbaste vi har men det är ändå Veidec, men är fräckt iallafall
2 250 racer. Också¨en av våra snabbate klasser med Watz i spetsen här hemma.
3 R 600. En klass med mycket duktigt folk som nu klassat upp sig som förhoppningsvis kan slå Per Gustavsson på fingrarna :hej

Och motiveringen är Road Racing är det fräckaste som finns
 
Last edited:
Snabbe_jag skrev:
1 Superbike. Ska vara det snabbaste vi har men det är ändå Veidec, men är fräckt iallafall
2 250 racer. Också¨en av våra snabbate klasser med Watz i spetsen här hemma.
3 R 600. En klass med mycket duktigt folk som nu klassat upp sig som förhoppningsvis kan slå Per Gustavsson på fingrarna :hej

Och motiveringen är Road Racing är det fräckaste som finns
Ohh va du kan :bow för att vinna behöver du bara texta en slogan, gärna med rim :tummenupp
 
Snabbe_jag skrev:
Micke glans och glam sin Gixxer kör
Men det har han inget för
Utan han Missilen han kanske säljer
Och tillbaka Lilltösen väljer

Ohh va fint du rimmar
Det tog inte många timmar
Kom nu ut till SRW
Vi börjar efter klockan 3 (vi börjar klockan 5 men det rimmar inte).
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top