Mr. President skrev:Väl talat min vän, jag måste fjäska för regeringen så att jag oxå får vara med och leka nån kväll.
se till att tjata om lördagen då... så vi kan förenas i en enda stor församling... amen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mr. President skrev:Väl talat min vän, jag måste fjäska för regeringen så att jag oxå får vara med och leka nån kväll.

Det blirambulans skrev:se till att tjata om lördagen då... så vi kan förenas i en enda stor församling... amen![]()
på fredag för jag måste vara kurant på söndag, för då ska vi rulla ihop elen och riva ett öltält.Mr. President skrev:Det blirpå fredag för jag måste vara kurant på söndag, för då ska vi rulla ihop elen och riva ett öltält.
Jag må se VÄLDIGT ung ut, men jag är trots allt en gammal och sliten gubbe (dock inte lika gammal som dej). Det hör ju till saken att vi elgubbar från klubben tänkte svinga en malt tillsammans på fredagen.Och regeringen säger ifrån till sådana där flerdagarsrace nu för tiden.ambulans skrev:ja men du är ju ung.. de orkar du med ändå...![]()
Mr. President skrev:Jag må se VÄLDIGT ung ut, men jag är trots allt en gammal och sliten gubbe (dock inte lika gammal som dej). Det hör ju till saken att vi elgubbar från klubben tänkte svinga en malt tillsammans på fredagen.Och regeringen säger ifrån till sådana där flerdagarsrace nu för tiden.
Nu kom du med ett sånt där bra uttalande igen. Men vid närmare eftertanke så är det rätt skönt att ha någon att åka hem till oxå.ambulans skrev:ja.. men de är ju när man blir lika gammal som mig som man blir sååå vis att man inser att därför ska man va singel... då svingar man när man vill ... inte när tanten vill..![]()
Mr. President skrev:Nu kom du med ett sånt där bra uttalande igen. Men vid närmare eftertanke så är det rätt skönt att ha någon att åka hem till oxå.
amullo skrev:Det ser ut att vara en VW 1600 Dubbelport.
Skulle enligt fabriken leverera 50 ystra hästkrafter och var efter 1974 försedd med växelströmsgenerator.
Dock kan jag inte vara säker utan att se förgasaren. på 1600 DP var det en Solex 34 pict 3 förknasare.![]()
Vanlig trimmning inkluderar ett Ormbo effektsystem, gärna med glaspack eller stinger "dämpare" samt att man skruvade på dubbla förknasare.
Gissa vem som höll på med gamla folkvagnar innan man blev MC-freak
EDIT: Jag kommer hem till staden på fredag kväll. Skall bli kul att supa till i hemstaden igen!![]()
Jaha, är det så man gör. Tänk att jag förstår ju ingenting jag.ambulans skrev:jo.. de tycker ja åxå. så när jag ska hem så tar jag en med mig...![]()
Mr. President skrev:Jaha, är det så man gör. Tänk att jag förstår ju ingenting jag.
Men det är ju klart att jag kanske också blir visare med åren![]()
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!