Nic.
Medlem :)
gissa vad det är för en hoj!!!!(den är mycket ombyggs)

Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nic. skrev:gissa vad det är för en hoj!!!!(den är mycket ombyggs)![]()
Hollandsregistrerad......om du menar trådskaparhojen.hittebarn skrev:vad står det i regbeviset om den hojen? å vad kallar DU den??? hybrid? prototyp? cool skapelse dock
lorkan skrev:Hur vi kunde tro att det är en Ducati ? Tja, hjulen, blåsen och bakdelen ser ju väldigt Ducati ut ...
Robban_C skrev:Vad är det för gaffel då? Jag skulle vilja påstå att det är nån italiensk. Det är i alla fall definitivt ingen gixxer (se på fästet för framaxeln).
Ducce?Ni skulle skämmas!
När knarren uppenbarligen har en rakfyra och en ram som är bred nog för en rakfyra. Nåja, man får väl tacka för kvällens stora leende.
![]()
Apropå Moto Martin:
Jag brukar ju alltid fråga efter Martin CBX så fort ämnet kommer på tal. Om nån som läser detta vet att det står en sån och samlar damm i en garderob så vet ni var jag finns.
Egli eller Spondon går bra det också. Bara jag får brumma med den välsjungande sexan.
Edit: Marzocchigaffel? Jag känner igen fästet för framaxeln från nåt sånt.
Nåja, jag var i alla fall i rätt land vad gäller gaffeln. Man får ju trösta sig med det, det var ju åtminstone bättre än många andra i tråden.Fist Woman skrev:Gaffeln är en Forcella Italia ...
... Har en kompis som har en Martin CBX som stått sen 1990 men som vanligt så tror jag inte den är till salu.
Robban_C skrev:Nåja, jag var i alla fall i rätt land vad gäller gaffeln. Man får ju trösta sig med det, det var ju åtminstone bättre än många andra i tråden.![]()
Ang Martin CBX:
Du har ett uppdragoch du når mig per pm.
![]()
Så ska det låta, ha en trevlig kväll!Fist Woman skrev:Jag skall ringa och prata med honom...
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |