gissa hojen!!

Nic.

Medlem :)
Gick med
9 Jan 2006
Hoj
Honda Nsr 125 -99, Grc LAZER -97
gissa vad det är för en hoj!!!!(den är mycket ombyggs)
bakkcb1100a.jpg

Last edited:
Nic. skrev:
gissa vad det är för en hoj!!!!(den är mycket ombyggs)
bakkcb1100a.jpg

Moto Martin ram, VFR 800 sving och bakhjul, ducati bakram och kutz, tanken vet jag inte, att dömma av den biten av fälgen som syns är det lite äldre gixer delar fram och kawwa motor tror jag!!!

Moto Martin chassie, ducati bakdel, 750/916, Honda motor , hur fan kan ni få den till att likna en ducce.. :kocko , Honda vfr sving, holländsk bygge. Något mer ?? Fan ngn han före :rofl
Tanken är MM original, här är bild på min förra hoj, Gixxer MM

Bifogat

• motomojäng 003.jpg
    motomojäng 003.jpg
    88.7 KB · Visningar: 323
Last edited:
vad står det i regbeviset om den hojen? å vad kallar DU den??? hybrid? prototyp? cool skapelse dock

hittebarn skrev:
vad står det i regbeviset om den hojen? å vad kallar DU den??? hybrid? prototyp? cool skapelse dock
Hollandsregistrerad......om du menar trådskaparhojen.

Min fd är en MotoMartin-suzuki 1100-84...sen får du göra vad fan som helst på den. Ingen som har en susning på bilprovningen....

Hur vi kunde tro att det är en Ducati ? Tja, hjulen, blåsen och bakdelen ser ju väldigt Ducati ut ...

lorkan skrev:
Hur vi kunde tro att det är en Ducati ? Tja, hjulen, blåsen och bakdelen ser ju väldigt Ducati ut ...

ok, man är väl van att folk är uppmärksamma på sh och hugger på allt annat. Motorn en 4 cyl radmotor, ingen ducce fackverksram. hondas bakhjul osv...

Men visst, :) ducce ägare ser bara bakdelen.... :lol

Vad är det för gaffel då? Jag skulle vilja påstå att det är nån italiensk. Det är i alla fall definitivt ingen gixxer (se på fästet för framaxeln).

Ducce? :va Ni skulle skämmas! :hihi När knarren uppenbarligen har en rakfyra och en ram som är bred nog för en rakfyra. Nåja, man får väl tacka för kvällens stora leende. :)

Apropå Moto Martin:
Jag brukar ju alltid fråga efter Martin CBX så fort ämnet kommer på tal. Om nån som läser detta vet att det står en sån och samlar damm i en garderob så vet ni var jag finns.
Egli eller Spondon går bra det också. Bara jag får brumma med den välsjungande sexan.

Edit: Marzocchigaffel? Jag känner igen fästet för framaxeln från nåt sånt.

Robban_C skrev:
Vad är det för gaffel då? Jag skulle vilja påstå att det är nån italiensk. Det är i alla fall definitivt ingen gixxer (se på fästet för framaxeln).

Ducce? :va Ni skulle skämmas! :hihi När knarren uppenbarligen har en rakfyra och en ram som är bred nog för en rakfyra. Nåja, man får väl tacka för kvällens stora leende. :)

Apropå Moto Martin:
Jag brukar ju alltid fråga efter Martin CBX så fort ämnet kommer på tal. Om nån som läser detta vet att det står en sån och samlar damm i en garderob så vet ni var jag finns.
Egli eller Spondon går bra det också. Bara jag får brumma med den välsjungande sexan.

Edit: Marzocchigaffel? Jag känner igen fästet för framaxeln från nåt sånt.

Att det är en Martin Honda ser väl vem som helst, troligen 83-85.
Gaffeln är en Forcella Italia och framhjulet är 16" Camgagnolo vilket för tankarna till Bimota KB2,HB2-3,KB3,SB4.

Har en kompis som har en Martin CBX som stått sen 1990 men som vanligt så tror jag inte den är till salu.

Fist Woman skrev:
Gaffeln är en Forcella Italia ...

... Har en kompis som har en Martin CBX som stått sen 1990 men som vanligt så tror jag inte den är till salu.
Nåja, jag var i alla fall i rätt land vad gäller gaffeln. Man får ju trösta sig med det, det var ju åtminstone bättre än många andra i tråden. :D

Ang Martin CBX:
Du har ett uppdrag :tummenupp och du når mig per pm. :)

Robban_C skrev:
Nåja, jag var i alla fall i rätt land vad gäller gaffeln. Man får ju trösta sig med det, det var ju åtminstone bättre än många andra i tråden. :D

Ang Martin CBX:
Du har ett uppdrag :tummenupp och du når mig per pm. :)

Jag skall ringa och prata med honom... Ljudet är enastående, (tyckte jag då i alla fall)

Fist Woman skrev:
Jag skall ringa och prata med honom...
Så ska det låta, ha en trevlig kväll!

PS, om din polare tvekar att sälja eftersom han är orolig att knarren hamnar hos nån som inte på allvar uppskattar gamla after market-ramar så får du hänvisa till min hojlista här till vänster. :tummenupp
Iofs är ingen av hojarna driftklar för närvarande men om hans knarr har stått i 16 år så ligger jag ändå i lä. :hihi

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman