Kaxigt uttalande av en som har en hoj full av sponsorer, men de syns tyvärr inte pga all silvertejp![]()
???

Jag är oroad över ditt mentala tillstånd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kaxigt uttalande av en som har en hoj full av sponsorer, men de syns tyvärr inte pga all silvertejp![]()
Nä, det var en fråga. Ett påstående hade varit: Du gör ju inget! Du gör allt! Du städar inte hemma.
Ett påstående kan inte skrivas Städar du hemma! Det är en fråga och skrivs: Städar du hemma? Du städar hemma är påståendeformen.
Så, då har vi rett ut det. Nästa fråga är ju om du kan jämföra WSBK/BSB med Superstock. Svaret är nej. Men det har jag ju förklarat tidigare och du lyssnade inte in informationen då heller.
???
Jag är oroad över ditt mentala tillstånd.
Så om mentaliteten hade passat dig så hade du öppnat börsen...Men den mentalitet som hägrar och leder/styr på detta forumet skadar sporten mer än hjälper. Synd att ett antal seriösa blir indirekt drabbade. Det jag kunde/kan hjälpa till med är en droppe i havet, men många bäckar små![]()
Ok om du sätter in ett femsiffrigt belopp på mitt konto så slutar jag att skriva i denna tråd.Kan vi lämna tråden för att invänta hur snabb Filip är i Q!
Inget mer SPAM, skapa egen tråd om ni har något att säga som inte har med Filips tid att göra![]()
Tyvärr är din horisont både språkligt och roadracingmässigt lite nära näsan.
Om du följer med i sydamerikanska,spanska,italienska och många andra serier, så skiljer det otroligt lite mellan olika hojar i start fältet, alla har inte möjligheten och pengarna att trimma fullt ut , utan kör mer eller mindre standard. bailiss körde en sekund sämre med standard Ducati jämnfört med hans WSBK hoj, jämför tider i olika serier på samma banor, bla i england, skillnaden är minimal. I prosuperbike har de inte en hkr mer än en BMW s1000rr med akra och powercommander V= 197 på hjulet 325km/tim(både Bike och Performance Bike i princip samma siffror) Guy Martin slog sitt banrekord i testet mellan Aprilia RSVFactory och BMWn, dvs med 2 standard hojar. Kom in i verkligheten!?!? Eller är det komma på slutet?!?!![]()
Kan vi lämna tråden för att invänta hur snabb Filip är i Q!
Inget mer SPAM, skapa egen tråd om ni har något att säga som inte har med Filips tid att göra![]()
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten