giro di milano, söndagstur 2. maj

Avanti

slingshot.cc
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R750, Suzuki GSX-R1100, Honda Hornet 900, Honda Foresight, Puch M50 Cross, Honda CR250, Yamaha TW200
Ble en tur på ca 15 mil rundtomkring i Comune di Milano forrige søndag.

Startet i Milano og kjørte i retning Piacenza til vi (tjejen och jag..) kom til ett lite sted ved navn San Colombano al Lambro (for de som er lokalkjent....), det er ett av de få stedene i Lombardia som er kupert, det meste er ganske flatt...

Som det fremgår av bildene er dette på lansbygda...

Var var velsignet med stort sett fint vær, 25 grader og sol, men det regnet desverre litt på veien hjem, det varte dog ikke lenge.

Kan anbefalt hoj semester til italia, selv om det nærmer seg sommer i sverige nå kan det ikke sammenlignes bella italia....

mi_saco.jpg

sluta skriva på ryska!!!

Förövrigt, ge mig ett jobb där nere så kommer jag.

Swedie skrev:
sluta skriva på ryska!!!

Förövrigt, ge mig ett jobb där nere så kommer jag.

Jeg rakk nesten å poste alle bildene før noen svarte...

jag har för mej at du är web designer, släng laptop'n i ryggsäkken och kjör hojen hit, easy fix! :tummenupp

Last edited:
Ser ju jävligt trist ut det där.... :tummenupp Nej, jag säger som Swedie, ge mig ett jobb så flyttar jag på stört!

Såg mycket trevligt ut. Själv håller jag mig mer inom området kring Turin, Alba, Asti, Cuneo. Håller dock på att få lite abstinens eftersom det har regnat i snart en vecka.

Någon som kommer att åka till Ducati world weekend om några veckor? 17-23 maj.

Hej Jan! Som sagt, jag förstår ju inte varför du skulle vilja åka därifrån, men kommer du upp och kollar in något SM i år?

Vado a Ancona su estate, un viaggo de moto, una birra de spiaggo y scopa un bella figa

tutto perfetto :rofl

Ciao :hej Fina bilder!

Har du kört till Lago Maggiore? (stavning?!) Där är det riktigt fint och man kan beundra den vackra utsikten över vattnet... *drömmer mig bort*

Macho Woman skrev:
Hej Jan! Som sagt, jag förstår ju inte varför du skulle vilja åka därifrån, men kommer du upp och kollar in något SM i år?

Ciao Jenny!

Jag kommer nog aldrig åka härifrån, men det blir en liten semester i norvegia i sommar. Jag kommer och kollar på racet i karlskoga i slutet av juli och racet i våler i augusti. Kanskje vi sees :hej

jan

chrtur skrev:
Såg mycket trevligt ut. Själv håller jag mig mer inom området kring Turin, Alba, Asti, Cuneo. Håller dock på att få lite abstinens eftersom det har regnat i snart en vecka.

Någon som kommer att åka till Ducati world weekend om några veckor? 17-23 maj.

Det var mycket trevligt, har inte varit i ditt område ännu, hvor holder du til?

ciao!

:3freak jag blir snurrig av all norsk/svensk norksa :tungan

Snygga bilder, nu vill jag bli miljonär och komma dit!

Nyheter
Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!