Girls wash a bike! 23 maj, Malmö

Om jag betalar 200 kr för en tvätt, kan ni ta på er ett blåställ när ni tvättar min hoj då?

Hmm... Hojen är nytvättad, men skulle må bra av ett par nya packboxar i gaffeln. Något som kan ordnas med passande klädsel?:gnissla

Obs!

Som det ser ut nu så blir det framflyttat! Vädret är inte det bästa och fortfarande kallt.

Enligt väderprognos ska det regna i morgon. Kommer flytta fram till efter Lelle, då det förhoppningsvis är lite varmare oxå. Exakt nytt datum kommer snarast möjligt, måste kolla med cheyorna att alla kan. :tummenupp

Va inte ledsna killar, det kommer bli av!! :tummenupp

Som det ser ut nu så blir det framflyttat! Vädret är inte det bästa och fortfarande kallt.

Enligt väderprognos ska det regna i morgon. Kommer flytta fram till efter Lelle, då det förhoppningsvis är lite varmare oxå. Exakt nytt datum kommer snarast möjligt, måste kolla med cheyorna att alla kan. :tummenupp

Menar du att jag skrinlagt alla mina andra helgplaner helt i onödan!? :huvet

Då får jag vänta med att se er ta er an min superskitiga GS-A. Jag som har sett fram emot att se er tvätta rent mellan kylflänsarna, för att inte tala om fälgar och ekrar.:tummenupp

MEN VAFAN !!!!!!!!!

jag som ändå hade ett ärende i malmö i morrn... suck :näsblod

:Bugar då kanske man kan komma

Varför inte flytta till under Lelle träffen:Bugar Då är ju rätt många där!
Samt att ni skulle kunna tjäna in en bra hacka då!
Jag skulle lätt ställa mig i kön med bågen:fyllisar

Varför inte flytta till under Lelle träffen:Bugar Då är ju rätt många där!
Samt att ni skulle kunna tjäna in en bra hacka då!
Jag skulle lätt ställa mig i kön med bågen:fyllisar

Bästa förslaget so far!!! Då kan ju en annan (som annars skulle ha aplångt att åka) se till att vara på plats och få en hoj tvättad. :tummenupp

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!