Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Har mottagit en del klagomål på den här tråden men enl min uppfattning bryter den inte mot några forumregler så den får ligga kvar.
Dessutom är tråden sjukt kul vilket gör det ännu enklare![]()
Kan ju inte garantera att man är ledig det datumet, men *om* jag kan, så kommer jag definitivt dit...livet är för kort för att inte ha lite roligt med...
Dessutom är den ju faktiskt smutsig....på riktigt...tvättar ni bara sporthojar eller kan ni ta en VFR med, snälla??
Har mottagit en del klagomål på den här tråden men enl min uppfattning bryter den inte mot några forumregler så den får ligga kvar.
Jag tänkte göra ett försök till att hålla min kära bil vit denna sommaren, du kan komma hålla mig sällskap/tvätta tillsammans med mig?![]()
![]()
du har inte klämt på tuttar på länge va? d enda som blir hårt på ett par naturliga tjejpattar är bröstvårtorna. har ännu inte stött på någon kille som haft problem med styva bröstvårtor.
Bara tvätta? Vari ligger underhållningen då? Tror nog dom flesta grabbar helst tvättar sin egen hoj, men visst får man titta på litesom leker med ens hoj så visst kan man "ställa upp". Men nu fanns det ju inga
på menyn och då faller enligt mig hela idén.
![]()
Man tycker ju inte att det borde vara så svårt att förstå sig på det manliga släktet, visa "whatever" så får du popcorn liksom![]()
Blir det ett väldigt stort gensvar så kanske jag fixar fler brudar. Så tänk på vad ni missar alla bittra gubbar!!!![]()
Madam Money![]()
går pengarna till nåt ändamål ..
eller är dom till er ..
Att det ens gick att tolka inlägget på det viset!?![]()
Men Rebecca.. Vad har vi sagt om att tvätta din hoj? Vi kom ju fram till att det var onödigt!![]()
Ni får väl bjuda på ett smakprov så lär ni få betydligt fler intressenter!![]()
oj oj, tänk om skatteverket får nys om tråden![]()
oj oj, tänk om skatteverket får nys om tråden![]()
Jag tycker att ni ska fan begära varuprov innan ni skriver upp er. Tänk om det visar sig att det är NI som ska ha betalt ?? För 150 spänn köper man inte många terapi timmar och definitivt ingen ögonoperation....frågan är om man ens kan köpa sig en liten säck med sömnmedel för att hantera mardrömmar.
Varuprov säger jag bara, VARUPROV!
Hm inte med dom tjejejerna dom e ju skit fula![]()
Nu hoppas jag bara att inga kommer så kan ni tvätta min hoj hela dagen![]()
![]()
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |