Brink_of_Sweden
All.Cops.Are.Bastards
Hade jag inte haft ungarna den helgen så hade mina kameror troligen jobbat lite då. Men se, barnförbjudna aktiviteter är inge att ha ungarna me på.![]()
Vadå, det ska väll börjas i tid??...MC-intresset då asså...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hade jag inte haft ungarna den helgen så hade mina kameror troligen jobbat lite då. Men se, barnförbjudna aktiviteter är inge att ha ungarna me på.![]()

Håller med![]()
Annons = Lättklädda tjejer tvättar din hoj för 150:-![]()
Målgrupp = antagligen män![]()
Tid = Vår
Plats = Malmö ?
Tid sen annons 2 dagar
Antal anmälda = 5
Kan bara tyda på
Det finns inga män i Malmö
eller
Det finns inga hojar i Malmö
Troligen det första eftersom om jag bodde i Malmö och inte hade någon hoj men en nytvättad trehjuling så hade jag åkt dit och tvättat den i alla fall.![]()
Verkar som många här överväger o gå i kloster....![]()
Blir det inställt på grund av dålig efterfrågan då jä-lar...![]()
Eller också är det så enkelt att 1) 99% tvättar helst sin hoj själv och/eller 2) tjejer (iaf inte money och hennes polare) tillför inte något mervärde i sammanhanget.
En dålig affärside helt enkelt![]()
inställt blir det inte......tror nog att det kommer komma mer folk än vad som är anmälda. dom flesta vågar ju inte skriva upp sig men dyker alltid upp. ungefär som på gazzen.
1. henriksson
2. BeBe
3. teXmeX
4. SGF
5. Bensen
6. EC
7. D-Dawg
8. sideline
9.
bex, du behöver inte skriva upp dig på flera ställen.
vi får se hur dålig den är på dagen D.![]()
Kan iofs bara tala för mig själv men jag vet inte om jag är i Malmö den helgen. Det är trots allt en långhelg. Är jag i Malmö är det stor risk att jag dyker upp. För att glädja er pigor skriver jag upp mig på listan. Lillcykeln är nog i stort behov av tvätt. Vill ni kan ni få tvätta den idag eller imorgon också!? Givetvis är klädseln fullt valfri.
ta bort qouten så du får med listan.![]()
Vill ni kan ni få tvätta den idag eller imorgon också!? Givetvis är klädseln fullt valfri.

Men Vilse o Pinkpassion då?!?dom har jue inga 3vliga Garage här heller så man kan ta sig en tjyvtitt...
![]()

jag ska bara tvätta era hojjar, inte posera...använd fantasin.![]()
som leker med ens hoj så visst kan man "ställa upp". Men nu fanns det ju inga
på menyn och då faller enligt mig hela idén.
Bara tvätta? Vari ligger underhållningen då? Tror nog dom flesta grabbar helst tvättar sin egen hoj, men visst får man titta på litesom leker med ens hoj så visst kan man "ställa upp". Men nu fanns det ju inga
på menyn och då faller enligt mig hela idén.
![]()
Man tycker ju inte att det borde vara så svårt att förstå sig på det manliga släktet, visa "whatever" så får du popcorn liksom![]()
försvinner från kroppen, för att vi inte ska "använda" de? 
Eller också är det så enkelt att 1) 99% tvättar helst sin hoj själv och/eller 2) tjejer (iaf inte money och hennes polare) tillför inte något mervärde i sammanhanget.
En dålig affärside helt enkelt![]()
För er grabbar som är avundsjuka på idéerikedom och genomförande, så har jag en idé som ni kan få. Idéeutveckling och genomförande får ni själv fixa: En fotokalender med "Nakna boys på nakna hojs". Det är bara fantasin som begränsar er!
Så våraförsvinner från kroppen, för att vi inte ska "använda" de?
![]()
hmm... Nä de tror jag inte iaf?
Borde dom göra det?![]()
KAN dom göra det?![]()
hmm... Nä de tror jag inte iaf?
Borde dom göra det?![]()
KAN dom göra det?![]()
nä, d e faktiskt inte riktigt samma sak som när er snorre försvinner vid kyla.![]()

Nää...de blir hårda att knåda![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nä, d e faktiskt inte riktigt samma sak som när er snorre försvinner vid kyla.![]()

|
|
Bildsvep – GGN 2025
På plats i depån på årets G... |
|
|
Wunderlich vindavvisande väskor
Pressrelease om nyhet från ... |
|
|
GGN Shakedown – Stark Varg EX!
MysEnduro i Laxå I sönda... |
|
|
Bike nr 10 lämnad till tryck!
Nästa nummer av Bike är som... |
|
|
Missa inte Katalogen 2026!
Stora Motorcykel... |
|
|
Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!
David Knight, Ducati Åre... |
|
|
Ny Brutale från MV Agusta
Italienska motorcykeltillve... |
|
Indian Motorcycles bryter sig loss
Screenshot Polaris Inc h... |
|
|
|
YAMAHA TRACER 7 OCH TRACER 7 GT Y-AMT
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
|
|
Stark Varg SM – Världens starkaste supermoto!
Det har tisslats och tassla... |