Girls wash a bike! 23 maj, Malmö

Q_Ball_Racing

Gasar hellre än bra
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Eneryda
Hoj
2014 stormtrooper 1000
hoppas någon kommer ha med kamera så vi får se lite tvätta mc (bikini) bilder här sen i en tråd.
 

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Ort
USA
Hoj
Jorå
Man kanske skulle ta grus och skogsvägar dit så ni får ett riktigt skitit objekt :)
 

sideline

#11449
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Vid sidan av Revingerakan...
Hoj
Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04
så du ska inte tvätta din hoj mer denna säsongen?

Det har jag inte sagt. Vet inte om jag är i Malmö den helgen dock. Eventuellt far jag upp till Gôtlaborg eftersom det är Kristihimmelfärdshelgen, vilket innebär långledigt på andra sidan vattnet.

Om han slog upp det så kanske han till och med lärde sig att stava till det. :hihi

Ja, inte är det alltid lätt att stava rätt.

Sorry, ser det bara från "dem dära grabbarnas" perspektiv :confused: :confused: :confused:.. Finns en anledning till varför ärlighet inte alltid lönar sig :yoparty

Vilka dem där grabbarnas!? Talk for your self.
 

sideline

#11449
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Vid sidan av Revingerakan...
Hoj
Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04
Nae och jag hade inte nämnt det om det hade varit så att han var trevlig, stavar inte alltid så klockrent själv. :tungan

Stavar du fel ibland!? Det har jag inte märkt. Fast, jag har iofs inte läst alla dina inlägg eller för den delen ens brytt mig om hur du stavat. Många stavar väldigt konstigt när de skriver på nätet. Men i detta fallet var det väl befogat att anmärka tycker jag.
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Stavar du fel ibland!? Det har jag inte märkt. Fast, jag har iofs inte läst alla dina inlägg eller för den delen ens brytt mig om hur du stavat. Många stavar väldigt konstigt när de skriver på nätet. Men i detta fallet var det väl befogat att anmärka tycker jag.

:backontop
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09



:krama Du kan få tvätta min hoj any day honey. Men jag skiter i om du har bikini, det är så jävla boring att göra det själv bara. Tar ni bilar oxå? :) Jag behöver både invändigt och utvändigt på min äckligt smutsiga bil. Jag kan bjuda på öl och sovplats i stockholm oxå om ni vill ta en tur hit upp och parta en sväng. :fyllisar
 

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Ort
046
Hoj
RF600R
hoppas någon kommer ha med kamera så vi får se lite tvätta mc (bikini) bilder här sen i en tråd.

Hade jag inte haft ungarna den helgen så hade mina kameror troligen jobbat lite då. Men se, barnförbjudna aktiviteter är inge att ha ungarna me på. :huvet
 

Dalmasen

The Lonely Ninja Rider
Gick med
12 Jul 2007
Ort
Borlänge
Hoj
Kawasaki ZX-10R -04
attans då att man bor i fel del av landet :p.. att inte töserna här uppe kan komma på en sån där ide
 

tkdrille

Guest
pappa han ville åka och tvätta sin hoj, mamma bara flinade =) men han ska ringa sina kompisar först och han ville veta plats med haha. då skriver han upp sig=)
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
pappa han ville åka och tvätta sin hoj, mamma bara flinade =) men han ska ringa sina kompisar först och han ville veta plats med haha. då skriver han upp sig=)

det kommer ske i malmö, exakt var e inte bestämt än. håller på att fixa. :tummenupp
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Då lär de iaf löddra rätt så bra... :D

Jag kan inte begriiiipa varför de andra killarna helt plötsligt e så hiskeligt svårflörtade... Ena stunden kagia som fan men när de blir allvar, då fegas de... :dummer

eller hur, men det är ett välkänt fenomen på SH. alla killar e så jävla kaxiga bakom sina skärmar men vågar inte säga ett jävla piss när det väl kommer till kritan.

ha lite humor och skratta lite då o då, då lever man iaf längre!

snacka med ditt folk Bebe o ta med dom. :tummenupp
 

kraschpuck

Ny medlem
Gick med
16 Aug 2004
Ort
Skövde
Hoj
Yamaha R6, KTM 450sxf
Hoppas ni tycker det är kul själva, 150 kr för detta känns annars kraftigt underbetalt...
 

BeBe

Full fart spar tid...
Gick med
20 Sep 2006
Ort
I en liten byhåla
Hoj
Ducati MTS1200, Husaberg FE450.
eller hur!
snacka med ditt folk Bebe o ta med dom. :tummenupp

Ja om jag nu kan räknas in i ROH så är "vi" sällan nödbedda när de kommer till stojerier... Vissa av de andra har ju respektive.... o hur dessa regeringar ställer sig till hushållsnära tjänster på bortaplan, kan jag ej avgöra... :rolleyes:
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Hoppas ni tycker det är kul själva, 150 kr för detta känns annars kraftigt underbetalt...

det är en jävligt rolig grej, o ja kommer ha svårt att hålla mig för flabb när det väl sker. pengarna är bara en symbolisk summa. :tummenupp

det är roligt att hitta på galna saker, händer allt för sällan när folk blir lite äldre. jag känner mig fortfarande som en skitunge och jag vill ha roligt! :D
 

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Ort
Älta
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
Jag tvättar gärna mina hojar själv. En helkväll med bärs, Buddha Bar musik...3 Duccar som är superrena men som ändå ska tvättas.. En 25 liters dunk Shell Bike cleaner, full korg med WD40...sämskinn...vax...Va fan, kan det bli bättre ???
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Ja om jag nu kan räknas in i ROH så är "vi" sällan nödbedda när de kommer till stojerier... Vissa av de andra har ju respektive.... o hur dessa regeringar ställer sig till hushållsnära tjänster på bortaplan, kan jag ej avgöra... :rolleyes:

som sagt en ball grej, ta med tanterna om dom e rädda att deras män ska bli uppraggade. inte för att vi har någon plan på att ragga på er överhuvudtaget. bara för att det visas hud tror alla killar automatiskt att man vill :ligga/:borra/ragga/whateva. märks ju på alla torrbollar som håller på att explodera i den första tråden som johanna starta. my god.....:död

Jag tvättar gärna mina hojar själv. En helkväll med bärs, Buddha Bar musik...3 Duccar som är superrena men som ändå ska tvättas.. En 25 liters dunk Shell Bike cleaner, full korg med WD40...sämskinn...vax...Va fan, kan det bli bättre ???

va trevligt för dig då, men i denna tråden tvättar VI hojar. så vill du inte ha hojen tvättad av oss så är inte ditt inlägg intressant. :tummenupp
 
Last edited:
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top