Girls wash a bike! 23 maj, Malmö

Hur mycket får jag om jag tvättar din hoj iförd badbyxor??:tuttar Självklart med massor av vatten och skum...;)

Det får du fråga töserna om, du kan inte sno deras affärsidé!! Men antar att jag ska ha av dig 150:- x 4, så att de kan få pengarna för att du gör jobbet och de ändå får betalt för idén. :rofl :hihi :rofl Försök inte!

Jag uppmanar entreprenörskap och är säljare, så mig lurar du inte vännen :D :D

Last edited:
Jag brukar ju anamma principen som på spel... inte betala mer än du är villig o förlora... Men spelar man inte kan man inte vinna heller :D

Hur tänker du nu :va du lär ju kunna titta på dom utan att betala om någon annan betalar för att få sin hoj tvättad :hihi

Eller menar du att det är ett lotteri och att ni får en lott och högsta vinsten är en av tjejerna :va :rofl

Det får du fråga töserna, du kan inte sno deras affärsidé!! Men antar att jag ska ha av dig 150:-/st för var och en av dem, så att de kan få pengarna för att du gör jobbet och de ändå får betalt för idén. :rofl :hihi :rofl

Kawa Bitch, om du tror att Bushido kan sno tjejernas affärsidé genom att ikläda sig badbyxor och erbjuda samma tjänster så tror jag inte du riktigt förstått affärsidén :tungan
Jag skulle snarare påstå att tjejer som tvättar fordon i bikini är en gammal och väl beprövad affärsidé till skillnad från Bushido's nya affärsidé som nog inte är en bra sådan. Nu orkar jag inte skriva affärsidé en enda gång till.

Hur tänker du nu :va
Nu missar du poången...

Vinsten blir > tid för ögonfröjd + ren o fin BB. :tummenupp

Om det ingår en lott där man får köra hem en på pallen det så ser jag inga problems.. man får stoppa henne i extra skinfodral bara :tungan

Att det ens gick att tolka inlägget på det viset!? :D
Problemet e ju att vi känner dig... :D

:rofl

Last edited:
Kawa Bitch, om du tror att Bushido kan sno tjejernas affärsidé genom att ikläda sig badbyxor och erbjuda samma tjänster så tror jag inte du riktigt förstått affärsidén :tungan
Jag skulle snarare påstå att tjejer som tvättar fordon i bikini är en gammal och väl beprövad affärsidé till skillnad från Bushido's nya affärsidé som nog inte är en bra sådan. Nu orkar jag inte skriva affärsidé en enda gång till.

Bushido använder man till att smörja kedjan med :tummenupp

(flt Bushido, känner inte dig men det var öppet mål :) )

Nu missar du poången...

Vinsten blir > tid för ögonfröjd + ren o fin BB. :tummenupp

Om det ingår en lott där man får köra hem en på pallen det så ser jag inga problems.. man får stoppa henne i extra skinfodral bara :tungan

Problemet e ju att vi känner dig... :D

:rofl

Men jag menade inte så! :hihi

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...