Girls wash a bike! 2 augusti, Malmö

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
TIIIIM!!!! SLUTA VARA INLOGGAD PÅ MIN PROFIL!! :huvet
Om du nu e så sugen på teens så kan du iaf skriva från din egna profil, din äckliga Agnes lover!!

:rofl :rofl :rofl :rofl

Ni två är bara så bra! :krama
 

[Tim]

Fotogenic.
Gick med
3 Nov 2004
Ort
Malmö
Hoj
Z500 när det ska drickas kaffe och RM250 när det ska grillas korv!
TIIIIM!!!! SLUTA VARA INLOGGAD PÅ MIN PROFIL!! :huvet
Om du nu e så sugen på teens så kan du iaf skriva från din egna profil, din äckliga Agnes lover!!

Nä, e du?

[YOUTUBE-ID]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/g0K27TsN6pQ&hl=sv&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/g0K27TsN6pQ&hl=sv&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]
:tuttar :tuttar :tuttar :arsele :arsele :arsele
 
Last edited:

PinkPassion

Member of the Pink Ladies
Gick med
14 Aug 2008
Ort
Malmö
Hoj
kawasaki er6n -12, Suzuki rm 125 -99
Nä, e du?

[YOUTUBE-ID]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/g0K27TsN6pQ&hl=sv&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/g0K27TsN6pQ&hl=sv&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]
:tuttar :tuttar :tuttar :arsele :arsele :arsele

Du är härmed Fuckblocked
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Kan man få lite bilder på DOM som ska tvätta ? ? ?

finns bilder på mig o swish i killtråden, leta får du göra sjlv. vilse finns det någon bild på i mck vilse turen bilder. sofie får du fråga. :tummenupp
 

perzzon

Annnnars
Gick med
24 Jul 2005
Ort
Skåne
Hoj
HADE EN R1a..
finns bilder på mig o swish i killtråden, leta får du göra sjlv. vilse finns det någon bild på i mck vilse turen bilder. sofie får du fråga. :tummenupp



Ni ska jo inte tvätta i skinställ ? eller jag har missat något..


Ni får jo göra lite reklam :tummenupp Vem köper något utan att se en bild på objektet :D
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Ni ska jo inte tvätta i skinställ ? eller jag har missat något..


Ni får jo göra lite reklam :tummenupp Vem köper något utan att se en bild på objektet :D

eftersom du inte köper ett objekt utan en tjänst så finns det inget att visa. vill du ändå se får du göra som ja sa i förra svaret.
 

philleee

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2007
Ort
...
Hoj
crescent
Fan..att ni är modiga nog att låta någon annan tvätta hojen...galet ;P O är det bara jag som inte bryr mig om att ett par tjejer som står o tvättar ens båge (ingen illa menat...ni är säkert skitsöta tjejer) ;) ...skulle nog fan inte ens åka dit även ifall Jessica Alba, biel, angelina joulie (stavning) stod där o tvätta. O'nej...är inte bög vad jag vet :rolleyes:
 
Last edited:

perzzon

Annnnars
Gick med
24 Jul 2005
Ort
Skåne
Hoj
HADE EN R1a..
Fan..att ni är modiga nog att låta någon annan tvätta hojen...galet ;P O är det bara jag som inte bryr mig om att ett par tjejer som står o tvättar ens båge (ingen illa menat...ni är säkert skitsöta tjejer) ;) ...skulle nog fan inte ens åka dit även ifall Jessica Alba, biel, angelina joulie (stavning) stod där o tvätta. O'nej...är inte bög vad jag vet :rolleyes:

Precis... Det är INGEN som får tvätta älsklingen..
 

C@rro

Präsident of APSTÖLL MC
Gick med
26 Jan 2004
Ort
Borås i en brädhög
Hoj
cröss å Rajsbus
Faaaaan att jag just sålt min annars hade jag fan stött damerna och bidragigt me lite kosing för att få min ren :tummenupp
 
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top