Giovanni Bussei. En skön snubbe med skitig HD.

Alla kan väl googla?

Google är min vän :hihi
Men inte denna gång, jag läste på en del om de där cyklarna när jag jagade en åt min vän för 2 år sedan. Sedan är ju hela min hoj byggd som en hyllning och flirt med de legendarisk XR-hojarna, min kuts är fö Harley XR. Så det var snarare så att denna tråd prickade ngt av det som jag är intresserad av här i världen. På internet finns inte så mycket om dessa hojar, XR1000 var ju bara 2 år i produktion. Om tex "kamphundar", knäskrap eller "åka på slangen och ret-titta på bilister" kan jag dock inte ett pillemuck, och skriver ej heller därom. :hihi

Jörgen "WIKI" Karlsson ! Du är ta mig fan ett levande uppslagsverk !:D . Sitter alltid o ler när jag läser dina inlägg , åt all nyttig , onyttig o intressant info ! Keep up the good work !:tummenupp

Tack, jag har ett märkligt detaljminne för helt onödiga saker. :3freak
Huruvida det finns mjölk i kylen eller ej kan jag däremot sällan komma ihåg när jag står i matbutiken på väg hem från jobbet. :hihi

Last edited:
Jörgen Karlsson: Det låter som om att du borde skaffa dej ett riktigt klistrigt bakdäck och ett husdjur. Sökfunktionen på SH säger inte ett smack om en människa, bara något om attityden. Vill du lära dej om knäskrap, kamphundar och bakhjulsåka så hjälper jag dej gärna. Det är upplevelser, dom går inte att googla fram ;) Hoppas att din vän fann vad han letade efter, det är schyssta cyklar.

Jörgen Karlsson: Det låter som om att du borde skaffa dej ett riktigt klistrigt bakdäck och ett husdjur. Sökfunktionen på SH säger inte ett smack om en människa, bara något om attityden. Vill du lära dej om knäskrap, kamphundar och bakhjulsåka så hjälper jag dej gärna. Det är upplevelser, dom går inte att googla fram ;) Hoppas att din vän fann vad han letade efter, det är schyssta cyklar.

Jag mindes faktisk ditt inlägg om att "känna sig som en kung" "åka på slangen" "och ret-titta" på bilister just för att det var så pubertalt:) JAg letade upp det igen bara för att inte råka skriva fel på detaljerna eller ta fel på person. Jag har ett plågsamt gott minne.

Det är ju genom våra inlägg vi syns här, och genom dessa vi möts och diskuterar på denna site: Du spekulerade om ett av mina mitt inlägg, jag kommentarade ett av dina. Du är ju dessutom helt anonym här och spekulerade, då kan man vara lite hårdare tillbaks tycker jag. Jag spekulerade ju inte ens.

Jag har haft jycke när jag var liten, en terrier också faktiskt.

Vi hittade faktiskt en XR-cykel flera gånger, men det var lustigt, samma typ av säljare som nu debatteras på SH. En hasslare. Det visade sig vara samma säljare alla gångerna och cykeln fanns förmodligen inte i sinnevärlden. Endera var cykeln till salu i Asien endera i Europa, och det skulle betalas förskott och vi kunde inte komma och titta på den. Både min kompis och jag reser mycket så det var inga problem :hihi
Så vi avfärdade den, sedan handlade han en ny Sportster som vi trimmade och XR-stukade som min.

Last edited:
Jag mindes faktisk ditt inlägg om att "känna sig som en kung" "åka på slangen" "och ret-titta" på bilister just för att det var så pubertalt:) JAg letade upp det igen bara för att inte råka skriva fel på detaljerna eller ta fel på person. Jag har ett plågsamt gott minne.

Det är ju genom våra inlägg vi syns här, och genom dessa vi möts och diskuterar på denna site: Du spekulerade om ett av mina mitt inlägg, jag kommentarade ett av dina. Du är ju dessutom helt anonym här och spekulerade, då kan man vara lite hårdare tillbaks tycker jag. Jag spekulerade ju inte ens.

Jag har haft jycke när jag var liten, en terrier också faktiskt.

Vi hittade faktiskt en XR-cykel flera gånger, men det var lustigt, samma typ av säljare som nu debatteras på SH. En hasslare. Det visade sig vara samma säljare alla gångerna och cykeln fanns förmodligen inte i sinnevärlden. Endera var cykeln till salu i Asien endera i Europa, och det skulle betalas förskott och vi kunde inte komma och titta på den. Både min kompis och jag reser mycket så det var inga problem :hihi
Så vi avfärdade den, sedan handlade han en ny Sportster som vi trimmade och XR-stukade som min.

Jag är pubertal i mitt utövande på motorcykel, mycker däckburnande, bakhjulskörande och allmänt aggresivt framförande av mina fordon. Men eftersom jag har alzheimers light så minns jag inte att jag uppfört mej varken barnsligt eller farligt i trafiken, än minde fyller jag min microskopiska minneskapacitet med inlägg från SH. Här är man bara en idiot i mängden ändå, och skulle man vilja göra sej påminnd igen så är det bara att köra stenhårt på sökfunktionen.

Helt anonym vet jag inte om jag är, har ju både angett födelsedatum, bostadsort och har en del av mitt namn i mitt nick, så nog finns jag att bli funnen om någon mej vill finna. :D

Akta dej för hasslarna, verkar inte finnas nån skam kvar i kroppen på någon längre. jag är allergisk mot att resa så jag hade garanterat blivit blåst, då det tillsammans med min godtrohet inte hade varit en särskilt bra kombination.

Angående hunden så tycker jag att du skulle skaffat en ny. Det ger mycket mer än vad någon motorcykel på denna planet kan ge. Speciellt en Terrier, för då har man minsann att göra :D

Jepp, och allt som står på internet är sant:rolleyes:

Ja, eller?

frän hoj och ännu fränare ägare:yoparty

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...