Gillar krypto

mibe04 skrev:
Vet en tjej som försökte få silikon av staten eftersom hon led så otroligt psykiskt eftersom hon bara hade A-kupa...

... om mina skattepengar går till det borde väl alla som vill få klämma lite?? man har ju trots allt betalat en liten liten del...
(förutom dom som arbetar svart såklart) :7peta

Hur gick det för henne då?
Bröst är inte allt liksom. Alla med stora bröst som bara ger ryggproblem kan ju säkert avvara litegrann till folk som mår dåligt över en A-kupa..
Man får väl försöka se det positiva i det..
 
.

beelsebub skrev:
Inte jag heller, det där var en dröm som jag lyckades ladda ner på "hårddisken"
Å andra sidan så är jag inte så nogräknad.....................hellrer en snygg kille än en ful tjej !! :kär :brinnerup
Ja va fan man e ju inte bög förens man svalt!!! :hihi
 
mibe04 skrev:
Vet en tjej som försökte få silikon av staten eftersom hon led så otroligt psykiskt eftersom hon bara hade A-kupa...

... om mina skattepengar går till det borde väl alla som vill få klämma lite?? man har ju trots allt betalat en liten liten del...
:7peta


Att de ska använda våra skattepengar till sån kirurgi är helt fel, det kan jag hålla med om...

Det där andra om att du borde få klämma lite.... så hoppas man ju att du hade glömt en sån: :rolleyes: efter. Annars är du ute å cyklar med punka. :kocko
 
Yammaretta skrev:
Ja va fan man e ju inte bög förens man svalt!!! :hihi

Du är en tankens gourmand du !! :yoparty
Håller med till fullo! Å en sak till.......är man bög om man suger av en kompis??
Eller är man "bara" en riktgt god vän??
 
Yammaretta skrev:
Ja va fan man e ju inte bög förens man svalt!!! :hihi

Du är en tankens gourmand du !! :yoparty
Håller med till fullo! Å en sak till.......är man bög om man suger av en kompis??
Eller är man "bara" en riktgt god vän??
 
Hmmmmmmmm.......................kladd i tangentbordet !! Speciellt på knappen "skicka svar" :4skrika
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top