Gillar kexen radfyra eller twin?

Det vet väl alla att brudar generellt endast ser färgen på ett fordon?

Hetero tjej = Rött fordon

Flata = Svart fordon

Bi = Vad fan som helst

Själv skiter jag i vilket, det viktigaste är vad jag själv har för hoj.

Vi pratade inte om MC-tjejer nu. Vi är inte lika lätta.

Meh, jag gillar ju svarta fordon.

Och jag är inte flat, jag är rund :4skrika

Har singeltråden och den här krockat nu?

Finns det ingen som känner en tjej som kan svara? Har försökt själv men alla tjejer jag känner åker ju egen hoj... :gråta

Rätt övertygad om att cheyerna gillar twin mer än rad4 för vi vet ju alla att tjejer inte gillar när det går för fort!

Nu är det så här.... att som mc-tjej gillar man (jag) inte er-6, det är världens omanligaste hoj..Annars kan ni köra vafan ni vill.
Som icke mc-tjej, vilka jag känner en hel del, så blir de tyvärr oftast inte impade alls. De tycker bara att hojarna väsnas och är farliga. Skulle de vara något motorintresserade tror jag på en v-twin. En sportig alltså, ingen glidare. Om man nu ska hålla sig till motorerna. Vilket de inte fattar ett dyft av. Så det är egentligen utseendet och färgen de dras till, precis som med bilar.

Egentligen är det nog inte hojen utan skinnstället dom går igång på!

Och enligt vad jag har hört av min brorsas grannes kusins kompis som han kände en gång så är Dainese absolut bäst att ragga i!! :Bugar :banana

Kompisinnan menar att det hänger på sköna vibrationer.
Hon kör twin.

Jag har en fråga!

Hur definierar ni "ett kex"? :tuttar

Cloetta.jpg

Ämen vaffan! Jag har två hojar med sammanlagt 4 cylindrar, men ingen av dem är en twin. Blir jag utan kex på fikastunden nu?

Men praktiskt om dom får fyrlingar, det är ung en chans på miljonen att det sker ;). Tack och lova att min inte fick det! :banana

Back