Gillar kexen radfyra eller twin?

En del tjejer tycker det är häftigt med hoj men dom flesta bryr sig inte, tekniken den behöver du inte äns yppa ett dugg om. Det första tjejen kollar in är färgen och linjerna på hojen den får heller inte låta för mycket. Tjejen ska gilla den som sitter på hojen faller du inte henne i smaken så kan du draaaaa. Har man inte fattat detta än så har man inte så stor chans att ragga upp någon på hojen.

OK, då drar vi väl till med lite politiskt inkorrekta och icke genuscertifierade fördomar då... :hihi

Kexen är i regel inte så tekniskt intresserade, så det är fullständigt likgiltigt med antal cylindrar när de står bredvid hojen .Färg och form kommer då att vara det viktiga.

Men när de sitter bakpå en V-twin och känner vibrationerna under acceleration så tror jag det blir andra bullar.

:glömdet

Asså alla fattar väl att dom vill ha två cyllar! Det är bara att de själva inte vet att det var det de gick igång på! Men nämner du nåt om antal cylindrar eller något annat än hojens färg är du körd direCt!

Kexen vet oftast inte vad du har i ramen. Tror färgen är viktigare för dom flesta av mitt motsatta kön.
(ta inte åt er, ni flickor som vet. Ni e dom enda vettiga o mest sexiga av er alla) bara ni inte kan mer än mig!

Det vet väl alla att brudar generellt endast ser färgen på ett fordon?

Hetero tjej = Rött fordon

Flata = Svart fordon

Bi = Vad fan som helst

Själv skiter jag i vilket, det viktigaste är vad jag själv har för hoj.

En annan intressant diskussion kan vara om tjejer bryr sig om vilken motorcykel en kille har om samme kille kallar henne och alla andra tjejer för "kex" ? :va

Flata = Svart fordon

Du har ju en svart hoj.. är det för att du är den största faghagen av alla?

min_undrar.PNG

Den som sitter på, skulle jag säga är mest intressant. För att komma med input från en som inte kan motorer och själv har hestar. :D

Det stavas för övrigt dravel.

App app app - nu är du ute på ogjort tunnisväder!

Om föraren/ägaren verkligen skulle vara det intressanta, så riskerar ju tiotusentals människor i tillbehör- och bullerrörsbranschen att bli arbetslösa över en natt!

Besinna dig, och fatta vilka krafter du spelar med.

Det vet ju alla att det är E-kort som fångar en tjejs intresse...

Min blev överlycklig när jag kom hem med Daytonan.
"Ohh vilken snygg gul färg!"

I övrigt sket hon i resten. :D

App app app - nu är du ute på ogjort tunnisväder!

Om föraren/ägaren verkligen skulle vara det intressanta, så riskerar ju tiotusentals människor i tillbehör- och bullerrörsbranschen att bli arbetslösa över en natt!

Besinna dig, och fatta vilka krafter du spelar med.

Det vet ju alla att det är E-kort som fångar en tjejs intresse...

Nja, det förutsätter ju att alla fattar att det är vad som är intressant...

Så ni är nog säkra. ;)

Det är lite som om brudarna sitter och diskuterar vilken hest-ras man ska ha för att ragga upp en kille...

SH-bladet for the win :yoparty

App App App!:7peta Trodde vi på SH kommit överens om att hEstar ej existerar IRL!
Enbart som så kallade HK i motorer! :Bugar

Jag kör 2-cylindrigt. 1 cylinder på vardera hoj.

Vad andra kör är väl bara intressant om dom är villiga att låna ut sin hoj till mig. Fast knappt ens då, alla motorkaraktärer har ju sin charm även om man själv har en favorit.

Färgen på hojen är ju i mitt tycke bara viktigt när man står bredvid och tittar på den och eftersom jag har en ganska ful hoj med tråkig färg så försöker jag ägna min tid åt att köra, då märker man inte av färgen så mycket.

Nja, det förutsätter ju att alla fattar att det är vad som är intressant...

Så ni är nog säkra. ;)

Nja, fattar och fattar, det gäller ju att fokusera på något man kan påverka, man kan ju alltid trimma hojen i hopp och desperation, men sig själv är man ju mer eller mindre fast med... ;)

Hur mycket man än försöker...

Back