Gillar kexen radfyra eller twin?

waldorf

Singel och sökande
Gick med
2 Jun 2012
Ort
Upplands Väsby
Hoj
Honda CB500 1998
Nu har det gått tio år sedan diskussionen om vilken luft som är bäst i däcken så jag tycker det är dags för en ny dum mc-relaterad diskussion.

Vad gillar kexen bäst, radfyror, twins eller kanske en stånka?
 
Det finns alltid undantag men verkar som den stora massan verkar gilla V-twins i form av typ Lifan v250
iu
Också enstånkor går bra om de har en falsk cylinder i plast så de ser ut som en Lifan
 
hmm, skulle nog tro att de går igång på en v tvinn som startas upp. kommer ihåg när jag å polare va i en liten byhåla å vi käka pizza. när vi skulle dra vidare startade min tripple å den andra sin radfyra. men när 750s duccen gick igång med dunder å brak då vändes kvinnofolket mot oss(honom) :P Så ska du korvkiosk ragga å cruiza i stan så gäller en fet V-tvinn helt klart. men ska du va racer så ska du ha en ylande rad 4 med formel 1 ljud likt kawwas gamla moto gp screamer.. det e fan sportigt, men det e ett annat ämne :P
 
Last edited:
Kexen gillar annars grabbar som verkligen gillar sin hoj, oavsett antalet cylindrar.

Sådana som ängsligt köper en hoj som de tror att cheyerna faller för påminner inte så lite om de eviga singlarna som år ut och år in står och spänner sig på gymmet i hopp om att någon hugad skall falla för deras utstrålning av dålig självkänsla och fantasibrist.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Det är ju det här som är problemet med en fet V-twin. Själv reggade jag om min hoj till 0-passagerare och tog bort passagerarpinnarna vid SFRO-inregningen av nya motorn.
Men såna här filmer gör mig orolig, de kan ju tydligen kasta sig på och åka med även utan skjutspinnar.
http://youtu.be/oHrLilrwCoc
 
Asså, kexen faller ju för wankelmotorer!
Eller W6-motorer.
Så skaffa en hoj med en sån. :hihi
 
Så länge du inte åker en Harley med tryckknapp så borde det gå bra.
 
Kexen gillar annars grabbar som verkligen gillar sin hoj, oavsett antalet cylindrar.
Nja, egentligen gillar de inte motorcyklister alls, helst vill de ha sånadär könsneutrala familjemuppar som sorterar sina sopor och använder hårgelé i mängder som kompenserar deras annars extremt miljöneurtrala livsstil.

Gärna skall de vara datornördar också. :fakta
 
Last edited:
Snacket om antalet tutor fick mig att minnas en klassisk Arnold rulle.:hihi


Dangit man måste tydligen kolla direkt på tuben.:gnissla
 
Last edited:
De gillar såklart wankelmotorer!
Det var därför Suzuki fick sluta tillverka sin RE5, för den feministiska rörelsen gillade inte faktumet att 70-talets frigjorda kvinnor fokuserade för mycket på killar med dessa maskiner!
RE5_001.jpg


Legenden säger att ett par tvärmilitanta feminister åkte till Suzukis huvudkontor i Japan på 70-talet och gav VDn stryk för att de tillverkade denna hoj (!) som enligt deras uppfattning hotade den nya världsordningen!

Och hur är det idag? tja det finns såklart ingen motorcykel med wankelmotor på marknaden, just för detta faktum.........
 
De gillar såklart wankelmotorer!
Det var därför Suzuki fick sluta tillverka sin RE5, för den feministiska rörelsen gillade inte faktumet att 70-talets frigjorda kvinnor fokuserade för mycket på killar med dessa maskiner!

Hur kan man på ett sporthojsforum direkt dra paraleller till RE5 och inte till Norton F1 ? skäms
iu
 
Det är ju det här som är problemet med en fet V-twin. Själv reggade jag om min hoj till 0-passagerare och tog bort passagerarpinnarna vid SFRO-inregningen av nya motorn.
Men såna här filmer gör mig orolig, de kan ju tydligen kasta sig på och åka med även utan skjutspinnar.
http://youtu.be/oHrLilrwCoc

Ett av få HD-byggen jag gillar!
Din tillhör så klart den skaran med!
 
Back
Top