Gillar du Rossis r*v

Vilka däck det måste sitta på den hojen! Och vilken fjädring! Hur fan kan han ligga ner så mycket?!

Snyggt arsele, ja. Man tackar för länken. :tummenupp

Satt och förfasades över nerläggen jag med när de körde sist, men jag skulle vilja påstå att det är någon typ av lur i ombord kamerans återgivning. Ser man på bilderna från kamerorna bredvid banan så ligger han mycket men inte så in i h-e mycket.

Man blir nog lite lurad av vinkeln, det ser ju nästan ut som om han har rövskrap istället för knäskrap :arsele

Bromsar inte den killen över huvud taget? Ser tusan ut som han bara släpper av lite och bryter ner, :va

Skillnad på förare och förare. :Bugar

// Wip

Chrille skrev:
Satt och förfasades över nerläggen jag med när de körde sist, men jag skulle vilja påstå att det är någon typ av lur i ombord kamerans återgivning. Ser man på bilderna från kamerorna bredvid banan så ligger han mycket men inte så in i h-e mycket.
Jag kommer ihåg när vi kom till Assen i fjol och ställde oss precis vid kurvan efter start & mål. (Tror det var torsdagen eller fredagen, kostade gratis!) De nedlägg Biaggi mfl presterade var inget annant än sjuka! Det gick inte att luta mer helt enkelt, sanslöst att se. Så lita på att de lägger ned något så överjäv***t! :Bugar

Man känner sej värdelös på att hantera sin egen hoj efter att ha sett när proffsen kör :D Respekt åt grabbarna, de kan verkligen hantera sina hojar :tummenupp

Synd att han ska ha så förbannat fult skinnställ bara, ser ut som skit ju!

Remus skrev:
Någon som vet varifrån han fått smeknamnet "The Doctor" ifrån? :va

Valentino Rossi kalles "the doctor" fordi at Rossi er ett mycket vanligt doktor navn her i italia, nesten "alle" doktorer har det efternamnet...

Nyheter
Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!