Gillar du Metal? Då gillar du MASUGN!

Metalmotard

Ibland full men inte alltid rulle!
Gick med
15 Mar 2004
Hoj
XT660X-05
Masugn har släppt sin andra demo, "A scent of decreation".
Kika in på www.masugn.com och hör efter om du oxå tycker att den äger!!:yoparty
Är du så jävla snål att du inte vill hosta upp cashen för att få höra resten av låtarna(jaja, däck är väl inte så jävla billigt) kan du adda mig på msn så skickar jag över dominationen:slippis@hotmail.com

Hail Satan

MK Stenvold

Metalmotard skrev:
Masugn har släppt sin andra demo, "A scent of decreation".
Kika in på www.masugn.com och hör efter om du oxå tycker att den äger!!:yoparty
Är du så jävla snål att du inte vill hosta upp cashen för att få höra resten av låtarna(jaja, däck är väl inte så jävla billigt) kan du adda mig på msn så skickar jag över dominationen:slippis@hotmail.com

Hail Satan

MK Stenvold
Jorå det funkar, men att dom äger vill jag inte påstå... Ska man snacka demos som äger så toppar Unanimated med "Fire Storm" min lista..

lite snabbare, å lite lägre volym på gitarren (varför e de alltid så hög volym på gitarrerna :huvet .. ) så hade de vart grymt 3½ pungkula av 5 :yoparty

seyou skrev:
Nu har heimdal vaknat :hej

jag är alltid vaken :tummenupp

kan ju passa på å propagera lite för "ultra vomit" .. deras musik e så underbar.. så jävla tung så de finns inte.. de värsta e väl att de ve snigelätare.. å sånna gilalr man inte :D

omd e e nån som känenr för å höra på de så e de bara kontakta mig på MSN heimdal@kukamail.com förhoppningsvis så svarar jag.. särskillt om de e tjejer.. muahahaha

Detta något irreterande flash introt skulle jag tagit bort först på den sidan. En hel del folk kommer bara till första sidan sen klickar dom ner när dom ser att sidan innehåller flash.

Ska prova lyssna på låtarna nu om inte mina lurar gick när det ljudet i introt drog igång i full karriär. :tungan

seyou skrev:
Men du börjar först skriva dina inlägg runt 01.30

de e baraföratt ja har massa annat oviktigt för mig innan det.. har ju vart relationsråd ett apr timmar :D

sen måste man pilla i naveln.. å bara de e ju en ritual som tar tid

heimdal skrev:
lite snabbare, å lite lägre volym på gitarren (varför e de alltid så hög volym på gitarrerna :huvet .. ) så hade de vart grymt 3½ pungkula av 5 :yoparty

Snabbare går det i en del andra låtar. Variation är inte helt fel det heller =)
Tycker du att trummorna borde låtit lite mer isf eller vad? Gitarrbaserad musik blir rätt trist om man sänker gitarrerna...det blir inte så mycket kvar av dom få melodier som trots allt finns där...

Padde skrev:
Detta något irreterande flash introt skulle jag tagit bort först på den sidan. En hel del folk kommer bara till första sidan sen klickar dom ner när dom ser att sidan innehåller flash.

Ska prova lyssna på låtarna nu om inte mina lurar gick när det ljudet i introt drog igång i full karriär. :tungan

I´m terrible sorry för dina hörlurar :)

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...