Gillar du mat? Kolla in min Youtubekanal!

Jag gillar att äta mat, inte att titta på mat, och absolut inte laga mat.

Jag slog igång dina videos och lät dem rulla på låg volym på en dator som står vid sidan om.

Du är duktig på redigering och har musik som på något sätt funkar till det du gör.

Jag kommer aldrig att laga någon mat som innebär mer än 5 separata steg själv, men det såg förbaskat gott ut!

EDIT: Satan vad du saltar pastavattnet (I två olika videos hittils), jag tycker att jag saltar mycket

Last edited:
Jag gillar att äta mat, inte att titta på mat, och absolut inte laga mat.

Jag slog igång dina videos och lät dem rulla på låg volym på en dator som står vid sidan om.

Du är duktig på redigering och har musik som på något sätt funkar till det du gör.

Jag kommer aldrig att laga någon mat som innebär mer än 5 separata steg själv, men det såg förbaskat gott ut!

EDIT: Satan vad du saltar pastavattnet (I två olika videos hittils), jag tycker att jag saltar mycket

Tack, kul att höra!

Jag både filmer och redigerar med telefonen, en iPhone XR. Saknar lite djup i filmen men det får funka. Just nu är det så mörkt ute även på dagtid då blir det lite sämre djup och det blir lite flimmer i bilen.

Nog för att jag älskar pasta, men pasta är även väldigt lätt att laga och krävs oftast få ingredienser.

Man ska ha mycket salt i vattnet, annars smakar inte pastan något. Som en kallsup från medelhavet brukar folk säga. Däremot får man ta det lite lugnt om man lagar något med salta ingredienser som tex pecorino.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman