Gillar du att cykla?

rejser skrev:
på bilden kör jag konan, heldämpat alltså...klart mer behagligt nedför berget.
oj hade bara för mig att kona stinky var en hardtail. nån sa det till mig nångång,så "ok" tänkte jag. :)

Okey mina kära vänner, ville bara meddela att efter provkörning åkte visa-kortet fram...

Det blev en:

Och den är underbar, nu ska jag bara byta om till linne å kortbrallor för här ska cyklas!

Tack för alla synpunkter, nu har jag cykeln jag har drömt om... Förutom att jag vill slanga om till slicks. Några tips? Dom får gärna vara häftigt mönstrade, typ flames... :hihi

- L8R!
2K4_Stuff_460.jpg

Last edited:
Ok, fyra timmar senare och jag är skitnöjd med mitt köp... Den har ju precis allt jag var ute efter, orkar inte harva runt i begagnatträsket, det är en djungel... ;)

Nu är man bra trött överallt... Skönt... :)

Zana skrev:
Ok, fyra timmar senare och jag är skitnöjd med mitt köp... Den har ju precis allt jag var ute efter, orkar inte harva runt i begagnatträsket, det är en djungel... ;)

Nu är man bra trött överallt... Skönt... :)

härligt! har med varit ute en sväng, försökte ta mig in på ett område där det såg ut å va sköna hopp, men det var fanimej stängsel runt om!! (bygg område) Ville nog inte att nån skulle in där hehe...

Se till att sänka sadeln rejält, så får den det rätta stuket, mkt mer än på bilden iaf... :tummenupp

Kostade 9500:-

Sadeln är hög för annars går det inte att cykla långt som jag gjorde idag... Den är inte bara till för freestyleåkning, den är ett tränings/konditions-redskap lika mycket...

Tar bort den gigantiska bilden och lägger upp egentagna bilden istället, så ni inte tror att jag bara hittar på... :hihi

Bromsarna är nästan för bra, sladdade med framhjulet i sidled... :Bugar

Bifogat

• kona1.jpg
    kona1.jpg
    52.3 KB · Visningar: 55
  • kona2.jpg
    kona2.jpg
    54.7 KB · Visningar: 43
Zana skrev:
Kostade 9500:-

Sadeln är hög för annars går det inte att cykla långt som jag gjorde idag... Den är inte bara till för freestyleåkning, den är ett tränings/konditions-redskap lika mycket...

Tar bort den gigantiska bilden och lägger upp egentagna bilden istället, så ni inte tror att jag bara hittar på... :hihi

Bromsarna är nästan för bra, sladdade med framhjulet i sidled... :Bugar

Såg mkt bättre ut på dina bilder =) najs :tummenupp
Kan du inte köra in mcn nånstans? folk gillar att sno saker nuförtiden....

Nej, har faktiskt ingenstans att ställa in hojen, men den är kraftigt förankrad i ett tjockt järnrör som löper längs med mitt sovrummsfönster.. Tror jag skulle väckas om nån väsnas därnere... Det är mycket liv å rörelse tills sent på natten just på denna gatan också, vilket bidrar till att det inte är lika mycket avskum häromkring...

Ja, ellerhur... Den ser fan mycket fetare ut på mina bilder, ännu fetare ser den ut här irl i mitt rum... sitter å gnider henne ömmt... Jag har snart ett helt harem här... :)

Lev väl... :)

Zana skrev:
Men förihelvete, det är du som lyckades få den där skönheten... Var så förbannat sugen på den... Billig som innåthelvete också... :huvet

hehe :rofl
jag ringde honom bara o sa att jag skulle ha hojen. :yoparty

Zana skrev:
Okey mina kära vänner, ville bara meddela att efter provkörning åkte visa-kortet fram...

Det blev en:

Och den är underbar, nu ska jag bara byta om till linne å kortbrallor för här ska cyklas!

Tack för alla synpunkter, nu har jag cykeln jag har drömt om... Förutom att jag vill slanga om till slicks. Några tips? Dom får gärna vara häftigt mönstrade, typ flames... :hihi

- L8R!
2K4_Stuff_460.jpg

grattis till ett bra köp, mannen :tummenupp :yoparty
själv provade jag min nyinköpta igår i Upplands Väsby, grymt roligt alltså
jobbigt men grymt kul :yoparty

morecore skrev:
Nå ska nån av oss starta CYKELTRÅDEN?? =)

Fanns tidigare en cykeltråd här på OT-delen som startades av jimpa, men hittar inte den nu.

För ett tag sen startade jag cykeltråden på Göteborgsforumet, men den är också borta.

Starta en riktig cykeltråd, vi verkar ju vara många som är intresserade. Själv sysslar jag med cykeltrial och lite xc.

chrilla skrev:
Fanns tidigare en cykeltråd här på OT-delen som startades av jimpa, men hittar inte den nu.

För ett tag sen startade jag cykeltråden på Göteborgsforumet, men den är också borta.

Starta en riktig cykeltråd, vi verkar ju vara många som är intresserade. Själv sysslar jag med cykeltrial och lite xc.

Bara att nån messar Swedie och ber om en liten sticky i ot-delen av forumet... :)

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg