Gilla-knappens dag!

• Thread starter Thread starter GT
  • Start date Start date

GT

Absolut kortast.
Gick med
29 Nov 2010
Hoj
CBR600RR - Pink Kitty Edition
Hej på er!

Det finns ett ordspråk som lyder: Man saknar inte kon förrän båset är tomt. Och herrejisses vad det stämde!

SH fick ny layout och saker ändrades, försämrades, förbättrades, las till och togs bort.
Till allas förskräckelse försvann (om bara för några dagar) något av det allra heligaste här på sporthoj.com - GILLA-knappen.

Det skapade stor förvirring, ilska och folk hotade med att lämna och aldrig mer återvända.
Pressen på Swedie att få tillbaka GILLA-knappen gick nog inte att föreställa sig.

Men resultat fick vi - GILLA-knappen är tillbaka och för att stanna, hoppas jag!

Senaste gången någonting av denna kaliber hände var faktiskt en liknande händelse: Jesus död och uppståndelse.

Efter många funderingar fram och tillbaka har jag kommit fram till att det måste ske en förändring i vår kalender, någonting som piggar upp och som förskönar en annars så tråkig vardag (framför allt nu under höst/vinter).

Eftersom att jesus fixade jul tycker jag att vi får lägga till en dag i vår kalender och se till att vi pyntar en "GILLA-knappens dag"!

Who´s with me?

Skit i Gilla-knappen, vem fan bryr sig :mad:
Ogilla-knappens dag är vad vi vill ha, när den kommer tillbaka så lovar jag att ansöka om en sådan dag hos kalenderakademien!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT