Gileran är bortrövad

metallgutten

ganska okej
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha XJR 1300
Jag blir så j-vla trött.. Inatt har något pucko bestämt sig för att min Gilera inte längre ska vara min. Kom ut på gården i Lund i morse och där "moppen" stod igårkväll ligger bara en uppklippt kedja kvar på marken.

Det är härmed helt OK att fetpreja den personen som numera kör omkring på MIN Gilera Runner.

:(

Bifogat

• gilera.jpg
    gilera.jpg
    33.1 KB · Visningar: 109
metallgutten skrev:
Jag blir så j-vla trött.. Inatt har något pucko bestämt sig för att min Gilera inte längre ska vara min. Kom ut på gården i Lund i morse och där "moppen" stod igårkväll ligger bara en uppklippt kedja kvar på marken.

Det är härmed helt OK att fetpreja den personen som numera kör omkring på MIN Gilera Runner.

Jävla pack det finns :mad: Lägg upp regnummer eller SMS'a det så ska jag hålla utkik!

0704-237134

metallgutten skrev:

Va f-n, varför kan dom inte låta dina prylar va ifred för :huvet
Jag tar med mig basebollträet :smasha så kan vi gå en nattliga promenad ikväll, vad säger du?

Lova att du säger till direkt om du hittar den igen för annars om jag ser dig så får du ont

Kamikaze mot den moppen :tummenupp

Fast, borde inte guten få ut lite stålar nu så han kan köpa en riktig båge... :p

Trist att folk inte fattar det där med mitt och ditt. :smasha

Fan va surt. Det är så jäkla trist att man inte kan få ha prylarna ifred. :huvet

Se det som ett tecken att det är dags att skaffa ett fordon med större hjul. :D

Outrannsakliga äro herrens vägar. Ibland. Men i detta fall är det en tydlig hint från din herre och skapare. Uttolkad enligt sedvanliga skolastiska principer och konstens alla regler betyder uppmaningen följande: ta din plånbok med dig och gå å köp nåt med 150+ hästar. Och gör det NU! :fakta

Surt som sören annars!

Tråkigt att höra..... Hoppas att det löser sig snabbt med försäkringsbolaget och att du inte har för hög självrisk.

:machinegu
:machinegu :squid
:machinegu Tjuven

*suck*

Kan dock höra hur tjuvjäveln ringer polarna..

Du, jag snodde en moppe igår, fysatan den gör 140.. jag bajsade på mig direkt killen..

/KetogaN

Fy satan vilket oflyt du har, lägg upp regnummer så håller vi utkik :mad:

955i skrev:
Vad hade du för lås/kätting? Feting ABUS?
· Hade abus klass två kätting (egentligen för moped - bara extra)
· Hade abus klass tre skivbromslås (godkänt)
· Hade låst med styrlås

Bingo skrev:
Outrannsakliga äro herrens vägar. Ibland. Men i detta fall är det en tydlig hint från din herre och skapare. Uttolkad enligt sedvanliga skolastiska principer och konstens alla regler betyder uppmaningen följande: ta din plånbok med dig och gå å köp nåt med 150+ hästar. Och gör det NU! :fakta

Surt som sören annars!

:Bugar :Bugar
Välskrivet och väl skrivet.

In i matchen igen?

Det var det jävligaste, det är visst meningen att du ska åka buss till jobb. Men då lär dom väll kapa den med.

Jäkligt tråkigt. Men det kanske ligger något i Bingos funderingar?

Så jävla piss ... Jag tycker det e fetebajs .......
Jag prejjar av det om jag ser den .....

Jag ska hålla utkik i Landskrona, allt stulet brukar hamna där förr eller senare...
Jag kanske, om jag ser den, råkar köra på personen... :machinegu

edit: äääh

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti