Gilera Sp 125!?!

DjPacMan

LättviktarN^
Gick med
9 Apr 2006
Hoj
Aprilia rs 125 06 GP White ! :D
Nån som vet nånting om Gilera Sp 125?? Snälla kan nån skriva lite grann om dom?? jämfört med rs:en

DjFlow skrev:
2157867 jag har inte hittat nåt, jag sökte men jag hittade inget. Är det nu nån som kan besvara min fråga?
Allt handlar om tycke och sma åk och testa vet ja.

DjFlow skrev:
2157633 Nån som vet nånting om Gilera Sp 125?? Snälla kan nån skriva lite grann om dom?? jämfört med rs:en
Tror inte det är så värst många här som vet av egna egenskaper för vad jag har förstått så är det en grymt ovanlig hoj

Lundgren skrev:
2158249 Tror inte det är så värst många här som vet av egna egenskaper för vad jag har förstått så är det en grymt ovanlig hoj

Okej.. sämre än aprilia när d gäller reservdelar också?

DjFlow skrev:
2158300 Okej.. sämre än aprilia när d gäller reservdelar också?
Troligtvis svårt att få tag på dem, man sticker ju ut helt klart med den för den är ju tuff och ovanlig, men jag hade inte satsat på den då det troligtvis är svårt att få tag i delar och det är nog inte så billigt heller

OBS! Detta är bara spekulationer

Svanen skrev:
2157947 Det är typ världens ovanligaste hoj och det finns en vespa med samma namn..
Scooter, inte vespa :4skrika Vespa är en piaggio modell. Ungefär samma sak som att kalla alla sporthojar för r1 :näsblod

Lundgren skrev:
2158334 Troligtvis svårt att få tag på dem, man sticker ju ut helt klart med den för den är ju tuff och ovanlig, men jag hade inte satsat på den då det troligtvis är svårt att få tag i delar och det är nog inte så billigt heller

OBS! Detta är bara spekulationer

Okej :) tack så mkt :) då blir det en aprilia i sommar :D

Cyren skrev:
2158341 Scooter, inte vespa :4skrika Vespa är en piaggio modell. Ungefär samma sak som att kalla alla sporthojar för r1 :näsblod
inte eg, vespa är ett varumärke som ägs av piaggio, det finns väl flera olika modeller

-Rosen- skrev:
2158495 inte eg, vespa är ett varumärke som ägs av piaggio, det finns väl flera olika modeller
stämmer iofs, skulle kanske sagt att den motsvarar suzukis gsx-r/f å allt va dom heter serien. Det finns ju vesport med olika mycket kubik och olika utseenden

Cyren skrev:
2158903 stämmer iofs, skulle kanske sagt att den motsvarar suzukis gsx-r/f å allt va dom heter serien. Det finns ju vesport med olika mycket kubik och olika utseenden
är det inte ännu mer än så, köpte inte piaggo upp företaget vespa?

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph