Gick upp halv 5...(ägg)

UrbanTiger skrev:
Men hallå, fattar du väl att jan har en väldig spetsig och smal p-nis. Dessutom är äggen vända med den toppiga sidan först för att han ska kunna träffa bättre :banana

Bahahahaha! :D När det gäller fåglar är det hål mot hål som gäller. Det är bara strus, emu och anka som har något penisliknande. Och sperman rinner i en ränna på penis utsida...

Hos fåglarna är det hannen som har XX kromosomerna och honan XY.

Konstiga är dom... :)

Stadsbor, ni är för jävla festliga. En vacker dag får ni veta för mycket och blir veganer hela högen!! :)

Frågar ni snällt kan nog någon förklara var mjölk kommer ifrån ..

Chrille skrev:
Stadsbor, ni är för jävla festliga. En vacker dag får ni veta för mycket och blir veganer hela högen!! :)

Shiiiiiit, du menar inte.....

:hihi

Chrille skrev:

Jag kan, jag kan, jag kan! :banana :D

Fast vad som är mest fascinerande är kossans matsmältning... och ur ömtålig energibalansen är för att de skall kunna vara så enormt högproducerande som de är! :Bugar :)

Vilket är fågeln i ägget egentligen? Jag har hört att vitan är själva kycklingen och gulan är näringen..

Ulukai skrev:
Vilket är fågeln i ägget egentligen? Jag har hört att vitan är själva kycklingen och gulan är näringen..

Läs tråden en gång till så ska du se att det klarnar...

Men förihelvete. Det är ägglossningen man äter.
Hön-tampongerna säljs separat som tilltugg.

Själv har jag slutat äta :zpy ägg.

Kåt Tupp

Men va fan....!

Våran tupp knullar hönorna så mycket att dom tappat fjädrarna på ryggen...! Men det blir inga embryon i dom äggen....! Inte synliga iaf...!
Har jag ätit hönans mens och tupp-jävelns sperma ur en liten kopp med tesked... :huvet

Vi kvinnor "lägger" ju också ägg en gång i månaden, hört talas om ägglossning? Det gör vi vare sig vi har ett lämpligt offer som kan befrukta det eller inte! :tuttar

bikerwoman skrev:
Vi kvinnor "lägger" ju också ägg en gång i månaden, hört talas om ägglossning? Det gör vi vare sig vi har ett lämpligt offer som kan befrukta det eller inte! :tuttar
Fast era ägg sväller inte upp till gigantiska ovala former med skal kring och även om de gjorde det så skulle jag inte äta dom :lol

Lunkan skrev:
Men va fan....!

Våran tupp knullar hönorna så mycket att dom tappat fjädrarna på ryggen...! Men det blir inga embryon i dom äggen....! Inte synliga iaf...!
Har jag ätit hönans mens och tupp-jävelns sperma ur en liten kopp med tesked... :huvet

Fler fina detaljer;
Hönorna har möjlighet att lagra sperman i många dagar så även om de inte blir påsatta varje dag så kommer fler befruktade ägg ut... :tungan

Det är embryon i dina ägg men det är ju färska eller oruvade ägg du äter så de har inte utvecklats.

Det är inte mens du har ätit... Det är bara människor och människoapor som har det. Det du har ätit är; En spermie och ett ägg + paketet som det levereras i..

Ägg är gott och nyttigt. :)

Om man äter 6-8 ägg om dan - blir man kass i buken då?

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...