giannelli effektsystem

igge_88

Stolt kawasaki ägare!
Gick med
3 Apr 2005
Hoj
kawasaki kmx 125
tjena
jag undrar om någon här på sporthoj vet vars man kan köpa billiga giannelli effektsystem.
jag funderar på att skaffa ett sånt istället för att ta bort pluggen från orginal systemet. jag har hört att det blir större skillnad då + bättre ljud :)
jag är tacksam för alla svar.

Bike i Trollhättan, kan ta hem gianelli rör. Du bor säkert inte i närheten av THN ändå..men dom kan ta hem det iaf! :7peta

Men ring runt till olika mcbutiker i närheten där du bor, det borde väl finnas nån mcbutik som kan ta hem gianelli.

I värsta fall får du väl ringa Bike i THN och fråga ifall dom kan skicka ett till dig. Inget bra alternativ för dom är knappast billiga, men det är ett alternativ. :rolleyes:

Jag har precis satt på gianelli system på min motard. Jag beställde dom visserligen till min cykelbutik men dom importeras genom Duells vilket är en av de riktigt stora leverantörerna i Sverige. De flesta butiker kan ta hem dom. Ring bara och fråga om dom har duells som leverantör och sedan är det bara att beställa. Du ska inte behöva betala någon frakt heller för alla har fraktfria dagar.

Det låter riktigt bra föresten.

Nyheter
En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...