Ghostriderwannabe´s

Effsätaett

Z som i sårrå
Gick med
18 May 2008
Ort
Sundsvall
Hoj
2008 Yamaha FZ1n
"har för lite att jaga med" säger snuten.. malakas! Dom får ju inte jaga är det sagt..
En evig häxjakt.. Lovely!;)
 

Soderlund1

Yrkesmördare
Gick med
16 Sep 2004
Ort
Sundsvall
Hoj
600RR -05 STUNT
127km/h helt jävla sjukt finns det hojar som går så fort! oj oj oj.. men börja grina för fan
 

Scorpiojn

Medlem
Gick med
24 Aug 2005
Ort
Svedala
Hoj
Ducati 998s FE
127 km/h på motorvägen är väl inte mycket att orda om, straffbart men...:notme:D

127 km/h på 70-sträcka är däremot rätt korkat, om än inte lika korkat som på 30/50-sträcka :huvet

Om man nu måste dra på rejält kan man väl hålla sig till söndagmornar på motorvägen eller liknande..:hojraket
 

Skyflyer

Ner kommer man alltid!
Gick med
10 May 2005
Ort
Skottgård
Hoj
GasGas EC300 2009
127 km/h på motorvägen är väl inte mycket att orda om, straffbart men...:notme:D

127 km/h på 70-sträcka är däremot rätt korkat, om än inte lika korkat som på 30/50-sträcka :huvet

Om man nu måste dra på rejält kan man väl hålla sig till söndagmornar på motorvägen eller liknande..:hojraket


Men snälla Scorpiojn kan du hålla din brorduktig attityd kvar där nere i Malmö är du hemskt snäll.

Mvh/S
 

driverinblack

Turbo är roligt men dyrt
Gick med
2 Jun 2005
Ort
sundsvall
Hoj
MOTO-GUZZI V100
men oj han har kört 127 km/h. snälla säg till när dom blir frånåkt i 300+ :D 127 km/h gör ju min saab tamefan :tungan
 

Scorpiojn

Medlem
Gick med
24 Aug 2005
Ort
Svedala
Hoj
Ducati 998s FE
Men snälla Scorpiojn kan du hålla din brorduktig attityd kvar där nere i Malmö är du hemskt snäll.

Mvh/S

Kan tyvärr inte säga att jag är förvånad över denna typ av inlägg på sporthoj.com :(

/j

P.S. Eventuellt blir det så att jag flyttar hem igen i framtiden D.S.

:tummenupp
 

Skyflyer

Ner kommer man alltid!
Gick med
10 May 2005
Ort
Skottgård
Hoj
GasGas EC300 2009
Kan tyvärr inte säga att jag är förvånad över denna typ av inlägg på sporthoj.com :(

/j

P.S. Eventuellt blir det så att jag flyttar hem igen i framtiden D.S.

:tummenupp


Jag blir bara less på att sådana moralpredikanter som dig har förstört en förut så rolig sida. Sluta vara en sån besserwisser så slipper du sånna inlägg.:pannkyss

Ja gör det, du kommer att trivas som fisken i en lite porlande fjällbäck med customgänget :tummenupp
 

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
CBR1000RA
Står ju faktiskt att de mätte upp den i 127, började följa efter på nån bro och där drog den ifrån... så nog gick det snabbare än 127km/h.
 

JohnVanB

Flasktömmare
Gick med
16 Aug 2007
Ort
Timrå
Hoj
TRIUMPH Street Triple-13, KAWA KLX 650 -93
Citat:
Inskickat av Scorpiojn
Kan tyvärr inte säga att jag är förvånad över denna typ av inlägg på sporthoj.com

/j

P.S. Eventuellt blir det så att jag flyttar hem igen i framtiden D.S.





Jag blir bara less på att sådana moralpredikanter som dig har förstört en förut så rolig sida. Sluta vara en sån besserwisser så slipper du sånna inlägg.:pannkyss

Ja gör det, du kommer att trivas som fisken i en lite porlande fjällbäck med customgänget :tummenupp
Ni kan väl kasta ordbajs på varann i PM istället för i tråden?:tummenupp :)
 
Last edited:

Soderlund1

Yrkesmördare
Gick med
16 Sep 2004
Ort
Sundsvall
Hoj
600RR -05 STUNT
men skjut mig! för fan vad tror ni? om ni lånar en laser och ställer er efter en väg, mät upp hojar som åker förbi. hittar ni någon som kör under 127km/h (som inte ha 200kg sadelväskor) så gör ni det jävligt bra!
 

siNus

Medlem
Gick med
14 Sep 2008
Ort
Sundsvall
Hoj
-08 Honda CBR1000RR
Tror sundsvallspolisen är lite less på det faktum att de om och om igen blir ifrånåkta av sporthojsägare (jo, jag har i och för sig en själv)... =) Men frustrationen märks av rätt väl, då de alltid följer efter i centrala stán - oavsett hur laglydig man är.
 

Westergren

Homokuppe, liten palle, söka andra kille
Gick med
19 Aug 2004
Ort
Sundsvall
Hoj
S3 -05, Perák -49, Z650 -82
1 till! E4 norrut utan lyse med gardas i hälarna, enligt rykten så vann dom.


.

Han som körde i diket i Söråker? På stulen hoj dessutom, så var inte så snabb innan ni börjar applådera folk som brassar saatna från snuten, nästa gång kanske det är eran hoj dom är ute och kör med! :huvet
 

sewerin

Braap
Gick med
30 Mar 2008
Ort
Umeå
Hoj
Superduke 990 -09
"har för lite att jaga med" säger snuten.. malakas! Dom får ju inte jaga är det sagt..
En evig häxjakt.. Lovely!;)

var 22 dagar sedan du skrev detta, men men. ville bara få mitt sagt. var det inte så att om det ansågs för farligt att följa efter, att det var farligt för resten av trafikanterna, att det bara var då dem inte fick följa efter?
kunde f.ö inte komma in på länken.
 
Nyheter
Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Top