Ghostriders identitet

GR är old news, har det inte kommit några nya underhållande vansinneskörnings filmer? eller är det korta klipp på youtube som gäller numera?

känns som dom här rullarna sålde ganska bra? borde inte nån dåre därute tagit upp stafettpinnen?

Utan att kunna branschen särskilt bra tror jag det är svårt att sälja film idag, Youtube fanns inte med någon reda 2002-2003 och filmtankning var i sin linda.

Tack för svar och filmer! :tummenupp Vet att jag har sett en film på själva hojen, polismålad med blåljusen blinkande..... Eller har jag bara drömt? :va NEJ, jag vet att den finns!:hihi

Är det ens kul att hålla på med längre nu när trafikpolisen verkar lägga ner?

Någon måste ju ha den! :confused:

Filmen jag länkade är iaf den där han kör med blåljus och polismålad gixxer... Eftersom att jag tycker spökgösta är lite tråkig så har jag inte kollat igenom hela filmen så jag kan inte svara exakt vad som är med i den, eller vilka tidpunkter som saker finns...

Hade ju varit riktigt coolt om den första MC-jakten hade varit på "riktigt" dvs inte uppgjord i förväg.

Måste erkänna att jag tycker hans filmer slår ut nästan allt, jag tror jag är kär. Saknar honom nåt oerhört. En stor förebild och ikon. Va fan, det där lät ju inte så bra:brinnerup

Last edited:
Vansinnes körning av dessa miljötalibaner. skitar ner luften nå kopiöst och skrämmer bilister halvt från vetttet.
En skuren kamkedjelänk i den hastigheten skulle vara intressant å se..

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back